دانلود ترجمه مقاله انگلیسی میزان رضایتمندی مشتری، وفاداری و عملکرد مالی

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل ترجمه و اصل مقاله لاتین : ۶۸۶کیلو بایت (rar) | تعداد صفحات : ۲۰| سال : ۲۰۱۳| قیمت : ۱۳۰۰۰ تومان

چکیده………………

هدف: مقاله حاضر تلاشی در راستای ارائه ی روشی جامع از حوزه بانکداری یونان (Greek) و نحوه ی عملکرد آن است.
طراحی / روش شناسی/ رویکرد: برآوردی در حوزه ی بانکداری یونان انجام شد تا اطلاعات مربوط به میزان رضایتمندی و وفاداری مشتریان را جمع آوری می کند ؛ در حالی که اطلاعات مالی بانک ها از اظهارنامه های مالیاتی شان به دست آمد . مدل سازی معادله ساختاری به منظور آزمودن فرضیات به کار برده شد.
یافته ها: نتیجه ی حاصل این بوده است که میزان رضایتمندی مشتری و و فاداری هیچکدام تأثیر قابل ملاحظه ای بر عملکرد مالی بانک ها ندارند، در حالی که باقی فاکتورها نتایجی غیردرصدی نشان دادند.
محدودیت ها / مفاهیم تحقیقات: محدودیت اصلی پژوهش محیط اقتصادی یونان و بحران عمومی حوزه بانکداری است.
مفاهیم عملی: این پژوهش رویکردی در مورد حوزه ی بانکداری یونان و ارتباطات متقابل فاکتورهای ارزیابی شده ارائه می دهد؛ همچنین نحوه ی بهبود میزان رضایتمندی و وفاداری مشتری را از گذرگاه دیگر عوامل نشان می دهد.
اصالت (مبدأ) / ارزشی: یک فاکتور جدید، فاکتور اقتصادی، ایجاد شد و در پژوهش گنجانده شد. علاوه براین، فاکتور عوامل محسوس به عنوان فاکتوری منحصر به فرد و نه به عنوان بخشی از کیفیت خدمات بررسی شد. افزون بر آن، پژوهش حاضر از معدود تحقیقاتی است که رضایتمندی، وفاداری و عملکرد مالی بانک ها را مدنظر قرارداده است. برای اعمال این گام بیشتر، فاکتورهای بیشتری در نظر گرفته شدند تا روشی جامع تر از نحوه ی بهبود رضایتمندی و وفاداری مشتریان نمایش داده شود.
کلید واژگان: میزان رضایتمندی مشتری، وفاداری مشتری، عملکرد مالی، کیفیت خدمات، تصویر، ارزش، میزان اعتبار برند، علم اقتصاد، آسودگى و آسایش، عوامل محسوس، بانکداری، یونان.

عنوان لاتین:                                  Customer satisfaction, loyalty and financial performance:A holistic approach of the Greek banking sector

فهرست مطالب دانلود ترجمه مقاله میزان رضایتمندی مشتری، وفاداری و عملکرد مالی

مقدمه

۱٫۲٫ حوزه بانکداری یونانی ۱
۲٫۲٫ مطالعات پیشین ۲

مدل تحقیق و فرضیه ها

۱٫۳٫ امور اقتصادی ۵
۳٫۲٫ آسایش و متناسب بودن ۵
۳٫۳٫ عوامل محسوس ۶
۳٫۵٫ تصویر ۷
۳٫۶ . ارزش ۷
۳٫۷٫ قابلیت اعتبار برند تجاری ۸
۸ .۳٫ میزان رضایتمندی مشتری ۸
۳٫۹٫ وفاداری مشتری ۸
۳٫۱۰٫ عملکرد مالی بانک ها ۹

  روش شناسی تحقیق

۱٫۴٫ نمونه ۹
۲٫۴٫ روش جمع آوری داده ۹

آنالیز تجربی و نتایج

۴٫۵٫ آنالیز تک بعدی (تک وجهی) ۱۲
۸٫۵٫ مدل سازی معادله ی ساختاری۱۴

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل ترجمه و اصل مقاله لاتین : ۶۸۶کیلو بایت (rar) | تعداد صفحات : ۲۰| سال : ۲۰۱۳| قیمت : ۱۳۰۰۰ تومان

url

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *