دانلود پروژه منابع انسانی شرکت والت دیزنی

نوع فایل :ورد (ِdocx) | حجم:۱.۶مگابایت (rar) | تعداد صفحات : ۳۸| قیمت : ۲۹۰۰۰ تومان

مقدمه

شرکت والت دیزنی با شرکت های اقماری و وابسته به خودش رهبری خانواده بزرگ سرگرمی و رسانه را در بخش های مختلف از جمله شبکه های سرگرمی، پارکها استودیوهای ساخت محصولات مصرفی و رسانه های جمعی فعال بر عهده دارد.

تاریخچه

این شرکت در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ به وسیله دو برادر، «والت» (Walt) و «روی او.» (.Roy O) دیزنی، به عنوان یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد و چندی بعد به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود، صاحب یازده شهر بازی و چند شبکه تلویزیونی از جمله ای‌بی‌سی تبدیل شد. دفتر مرکزی شرکت دیزنی و امکانات اصلی تولید آن در کالیفرنیا، در استودیوی والت دیزنی (بربنک) قرار دارند. این شرکت یکی از اعضای میانگین صنعتی داو جونز است و در سال ۲۰۰۶، مبلغ ۳۴٫۳ میلیارد دلار درآمد داشته‌است. تا سال ۱۹۵۵، شرکت دیزنی فقط روی فیلم‌های کارتون کار می‌کرد.

«والت دیسنی» (که نام واقعی اش والتر الیا دیسنی بود)، در ۵ دسامبر سال ۱۹۰۱ در شهر شیکاگو و در یک خانواده کشاورز به دنیا آمد. پدرش ایرلندی و مادرش اهل آمریکا بود. «والت» چهارمین فرزند از پنج فرزند «الیا» و «فلورا» دیسنی بود. به جهت تفاوت سنی بسیار زیادی که میان برادران و خواهرانش وجود داشت، میان او و «روی» (یکی از برادران والت) صمیمیت و پیوندی تنگاتنگ به وجود آمد. بعدها «روی» یکی از شرکای والت در کمپانی بزرگ « والت دیسنی» شد. « والت» در سن ۱۳ سالگی، تحصیلات خود را در رشته نقاشی آغاز نمود. او در دوران دبیرستان نیز همین رشته را ادامه داد. هنگامی که در دبیرستان مشغول انتشار یک نشریه گرافیکی بود، جنگ جهانی اول شروع شد، اما از آنجایی که به سن قانونی (۱۸ سال) نرسیده بود، نتوانست در جنگ شرکت کند و بنابراین، در صلیب سرخ به عنوان راننده مشغول به کار شد. سپس به فرانسه رفت و در آنجا نقاشی و کارهای گرافیکی بر روی ماشین های صلیب سرخ را به عهده گرفت. بعد از جنگ جهانی اول، در مطبوعات مختلف به عنوان نقاش و کاریکاتوریست مشغول به کار شد. در سال ۱۹۲۰ دیسنی و یکی از همکارانش به نام «آیورک» برای اولین بار در ساخت یک فیلم کارتونی در کانزاس سیتی شرکت کردند. والت با یک دوربین عاریتی در یک گاراژ شروع به آزمایشات مختلف کرد. کار در این گاراژ، تجربه ای برای موفقیت های بعدی و ایده های بزرگ تر وی در جهت ساختن فیلم کارتونی شد. دیسنی از این نقطه، راهی را آغاز نمود که پایانش درخشش و شهرت عالمگیر وی بود و گذشته از این، دریچه ای به دنیایی دیگر گشود؛ دنیایی که سادگی هایش نه تنها برای کودکان که برای بزرگ ترها نیز جذابیتی چشمگیر داشت.

الیاس دیزنی در ۱۹۱۰ خانواده خود را به کانزاس سیتی برد و در آنجا یک مؤسسه تحویل روزنامه خرید. “والت” که در آنزمان ۹ سال بیش نداشت، به همراه برادرش “روی” که هشت سال از او بزرگتر بود، به پدر یاری میرساندند … پس از مدتی، الیاس که علاقه “والت” به نقاشی را میدید، به او اجازه داد تا در کلاسهای شنبه صبح “انجمن هنری کانزاس سیتی” شرکت کند. بدین ترتیب والت در ۱۴ سالگی بطور شکسته بسته، آموزشهای هنری کلاسیک دید.

در ۱۹۱۷، خانواده دیزنی به شیکاگو باز میگردد. در شیکاگو، والت در دبیرستان مک کینلی نام نویسی میکند. در این مدت برای روزنامه مدرسه نقاشی میکشید و موفق شد زیر نظر کاریکاتوریست روزنامه “لروی گاست” آموزشهایی ببیند. جنگ جهانی اول در جریان بود … والت نیز با وجود آنکه ۱۶ سال بیشتر نداشت، در ارتش ثبت نام میکند و بعنوان راننده آمبولانس به اروپا فرستاده میشود.

والت دیزنی در ۱۹۱۹ به ایالات متحده بازگشت. پدرش حرفه ای برای او دست و پا کرده بود، اما والت مصمم به گذران زندگی از راه هنرهای تجاری بود. به کانزاس سیتی رفت و در حین کار در یک استودیوی محلی، با یکی از کارمندان به نام “اوب ایورکس” آشنا شد. ایورکس جوانی بود که اصلیت آلمانی داشت، و پس از مدتی تبدیل به مهمترین دستیار اوایل دوران کاری دیزنی شد. ایورکس طراح خوش استعدادی بود، و به تدریج هر دویشان به این فکر افتادند که با کمک هم، مستقل شوند …

دیزنی، گروه توانایی از تصویر پردازان را به دور خود جمع کرد و در ۱۹۲۳، فیلم “سرزمین عجایب آلیس” را ساخت، که در آن، دختر بچه ای بعنوان قهرمان فیلم میتوانست با شخصیتهای کارتونی بازی کند. در تابستان همان سال، والت دیزنی ۲۱ ساله، در حالیکه “سرزمین عجایب آلیس” را بعنوان نمونه کار همراه داشت، سوار بر قطاری رهسپار ایالت کالیفرنیا شد. در لس آنجلس، برادر والت، “روی دیزنی” هم به او میپیوندد و با یاری هم استودیویی مهیا میسازند و در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ اولین قراردشان را برای تحویل “کمدی های آلیس” امضاء میکنند و دست به کار میشوند.

سری فیلمهای “کمدی های آلیس” محبوبیت زیادی کسب میکند و استودیوی برادران دیزنی رونق میابد. پس از مدتی، دختری از ایالت آیداهو به نام “لیلیان باوندز” به گروه انیمیشن سازی استودیوی دیزنی می پیوندد. علاقه ای میان او و “والت” شکل میگیرد و آندو در ژوئن ۱۹۲۵ با هم ازدواج میکنند.

با پایان یافتن آخرین فیلم آلیس، استودیوی دیزنی کار بر روی انیمیشن جدیدی با عنوان “ماجراهای اسوالد، خرگوش خوش شانس” را در ۱۹۲۶ آغاز میکند. “اسوالد” موجودی کوچک و دوست داشتنی بود که توان و نیرو از تمام بدنش میبارید. البته او صدا نداشت، چرا که هنوز در دوران سینمای صامت سر می شد…

دانلود پروژه منابع انسانی والت دیزنی

فهرست دانلود پروژه منابع انسانی شرکت والت دیزنی

مقدمه ۴
تاریخچه ۴
شبکه های رسانه ۱۲
پارک تفریحی دیزنی‌لند (Disneyland Park) 12
Board of Directors 17
فرهنگ و تنوع: ۱۸
فرهنگ: ۱۹
کارگاههای دیزنی ۲۰
فرآیند کار در دیزنی ۲۰
امنیت کارکنان ۲۱
آموزش و توسعه ۲۲
برنامه ریزی کاراهه شغلی ۲۲
کمک هزینه های تحصیلی ۲۳
کار کردن در دیزنی ۲۴
تشکیلات بزرگ ارزیابی کارکنان ۲۴
کمک به کارکنان ۲۵
منافع ۲۵
سلامتی و نشاط ۲۵
خدمات خانوادگی-دوستانه ۲۶
بازنشستگی و پس انداز ۲۷
برنامه های کمک هزینه های تحصیلی ۲۷
ارتباط مشاغل ۲۷
آموزش و عمل ۲۷
حقوق بشر ۲۹
نمونه شرح شغل: ۲۹
ضمایم: ۳۳
نمونه شرح شغل ۳۳
Job details 33
نمونه فرم جستجوی شغل: ۳۶
منابع: ۳۷

 

نوع فایل : ورد(docx)

تعداد صفحات :۳۸

مقطع: کارشناسی و کارشناسی ارشد

سال تحصیلی:۱۳۹۳

قیمت :۲۹۰۰۰تومان

پیوست:دارد

 

 

امتیاز دادن به مطلب

مطالب پیشنهادی

دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری

دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری

چکیده:باتوجه ویژه به روابط عمومی، به‌عنوان نهادی که می‌تواند به‌صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی‌شده و سنجیده در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *