پایان نامه مدیریت رسانه

دانلود پایان نامه بررسی رابطه میان گرایش های ارزشی کارکنان و ادراک پاسخگویی آنان

چکیده:این پژوهش ، با هدف بررسی رابطه گرایش های ارزشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهر ارومیه با پاسخگویی ادراک شده آنان، به روش توصیفی- پیمایشی انجام شده است. از طریق نمونه گیری ساده ، ۲۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. با استفاده از پرسشنامه بررسی ارزش ها (آلپورت) و پرسشنامه پاسخگویی (هاچوارتر) ، اطلاعات لازم گردآوری شد. روایی ابزار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر رهبری تحول‌گرا و ساختار بوروکراتیک سازمانی بر اثربخشی مدیریت تغییر

بررسی تاثیر رهبری تحول‌گرا و ساختار بوروکراتیک سازمانی بر اثربخشی مدیریت تغییر در یک سازمان دولتی

چکیده:شرط موفقیت هر سازمان در عرصه مدیریت، اتخاذ یک استراتژی یا سبک مدیریت تغییر مناسب می‌باشد، اما هنوز هم سازمان‌ها و کشورهایی یافت می‌شوند که علی‌رغم توسعه مبتنی بر دانش مدیریت تغییر، در طرح‌ریزی و تدوین تغییرات و انتخاب استراتژی مناسب برای مواجهه با آثار و عواقب تغییرات دقت لازم را به کار نمی‌بندند. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ‌سازمانی و سرمایه فکری در سازمان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ‌سازمانی و سرمایه فکری در سازمان

چکیده:هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین فرهنگ‌سازمانی و سرمایه فکری در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی پیمایشی می‌باشد، در این تحقیق شامل کلیه کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی می‌باشند، نمونه آماری این مطالعه شامل ۱۳۲ نفر است. در این تحقیق جهت سنجش فرهنگ سازمانی از پرسشنامه استاندارد …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها

Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook

چکیده:ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری

چکیده :با پیشرفت فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی در سالهای اخیر، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در جهت کسب مزیت رقابتی موردتوجه بسیاری از موسسات قرار گرفته است همچنین گسترش روزافزون استفاده از اینترنت منجر به ایجاد شبکه های اجتماعی شده که قابلیت بیان عقاید و احساسات توسط افراد را در گروهها فراهم می کند. این پدیده مزیت گسترش روابط فردی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

چکیده:تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد استفاده قرار می گیرد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی است. جامعه آماری در- این تحقیق کلیه کارکنان نمایندگی های شرکت ال جی  استان تهران هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری(CRM)با تاکید برعوامل سازمانی درصنعت بیمه

پذیرش سیستم CRM

چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)  است.هدف ما در این پژوهش بررسی عوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه کارآفرین شهر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن …

ادامه مطلب...