چکیده:امروزه اولویت اصلی بانکها جذب و حفظ مشتری میباشد و بدون شک رضایت مشتری از کیفیت خدمات یکی از موضوع های بسیار راهبردی در دهه اخیر است. اکنون که در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شرکت را رقم میزنند، بانکها دیگر نمیتوانند نسبت به انتظارات و خواستههای مشتریان بیتفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش
چکیده:در تحقیق حاضر به بررسی اثر شخصیت خرده فروش بر وفاداری مشتریان به خرده فروش با توجه به متغیرهایی همچون کیفیت ادراک شده و تمایل به خرید پرداخته شد. روش این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری تحقیق تمامی مشتریان فروشگاه های پوشاک هستند که بر این اساس نمونه آماری برابر ۳۸۴ نفر از مشتریان این فروشگاهها در …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع بر افزایش بهره وری کارکنان
این پژوهش باهدف بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع برافزایش بهره وری کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از روش تحقیق توصیفی-همبستگی انجام گرفت،حجم نمونه موردمطالعه ۳۵۷ نفربودکه ازطریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب گردید.ابزاراندازه گیری شامل دوپرسشنامه مدیریت کیفیت جامع وبهره وری نیروی انسانی بودکه اعتبارآنها بااستفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۹۸ و ۰/۹۷به دست آمده که نشانگر اعتبار نشان …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها
چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی توان تأثیر فناوری های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان ها می توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان
هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان می باشد. بعد از بررسی اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثر کل، تاثیر گذارترین متغیر برون زا در تاثیر شخصیت برند بر پاسخ مشتریان محصولات شرکت اپل شناسایی می شود تا در آینده، شرکت های فعال در این صنعت بتوانند با سرمایه گذاری روی این عامل، ارزش برند …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری
چکیده:تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد استفاده قرار می گیرد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی است. جامعه آماری در- این تحقیق کلیه کارکنان نمایندگی های شرکت ال جی استان تهران هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه الگوی اقتصاد رفتاری مصرفکنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری
چکیده:اقتصاد رفتاری به عنوان یکی از شاخه های نسبتا جدید در دانش اقتصادی که با هدف ارتقاء دانش اقتصادی و نزدیک کردن مدلهای اقتصادی با واقعیت های بیرونی شکل گرفته است، طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است.هدف اصلی این پژوهش بررسی الگوی اقتصاد رفتاری مصرف کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری فروشگاه هایپر استار …
ادامه مطلب...