دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی

نوع فایل : ورد (doc) |حجم فایل ترجمه و اصل مقاله لاتین : ۳۳۵کیلو بایت (rar) | تعداد صفحات : ۲۹| سال : ۲۰۱۰| قیمت : ۱۳۰۰۰تومان

چکیده :

اخیراً افزایش سریع در میزان اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را برای مقابله با یک موضوع ضروری که چگونه  با استفاده از بهداشت و درمان کیفیت خدمات بهداشتی را بهبود بخشید، تحت فشار قرار داده است. سیستم مدیرت ارتباط با مشتری ( CRM ) تکنولوژی ابتکاری است که فرآیند به دست آوردن، توسعه و حفظ روابط کارآمدتر و مؤثر با مشتری را تسهیل می کند. در دیدگاه کسب و کار، بیماران نماینده مشتریان عمده ای از بیمارستان اند که خدمات بهداشت و درمان را به طور واقعی و مستقیم احساس و دریافت خواهند کرد.اگر چه عوامل حیاتی برای پذیرش سیستم های اطلاعاتی در مطالعات قبلی مشخص شده، تعدادی کشفیات پذیرش خاص CRM در بیمارستان ها بررسی واقعیت آن است، که تأثیرات بسیار زیادی بر کیفیت خدمات بهداشتی  و رضایت مشتری برای پرکردن این فاصله است. این مطالعه پیشنهادمی کند که مدل یکپارچه شامل هم سازمان و هم عوامل مرتبط با سازمان به عنوان تعیین  کننده های اولیه پذیرش CRM ها در بیمارستان هاست. مجموعه ای از تحقیق در ۳ سطح مؤسسات بهداشتی در تایوان انجام شده: مراکز درمانی، بیمارستان های منطقه ای، بیمارستان عمومی، این نتایج نشان داد که اندازه بیمارستان، قابلیت کارکنان IS، نوآوری مدیران ارشد، توانایی های مدیریت دانش، و مزیت نسبی به طور قابل توجهی در پذیرش CRM ها مؤثرند. نتایج این پژوهش هم چنین نشان دهنده پیشنهادات سازنده به محققان،  بیمارستان ها، فروشندگان CRM و دولت برای افزایش پذیرش CRM است.در ادامه چکیده لاتین دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی ارائه شده است.

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی

Critical factors of hospital adoption on CRM system:Organizational and information system perspectives

a b s t r a c t

The recent rapid increase in the amount of medical information has pushed hospitals to confront an essential issue which is how to utilize healthcare information technology to improve healthcare services quality. Customer relationship management system (CRMS) is an innovative technology which facilitates the process to acquire, develop, and maintain customer relationships more efficiently and effectively. From the business perspective, patients represent the major customers of the hospital who receive and feel the healthcare services directly and realistically. Although the critical factors for the adoption of information systems have been identified in previous studies, few have specifically explored CRMS adoption in hospitals despite the fact that it has dramatic impacts on the quality of healthcare services and customer satisfaction. To fill this gap, this study proposes an integrated model that incorporates both organizational and system related factors as primary determiners of CRMS adoption in hospitals. A series of surveys were conducted with three levels of health institutions in Taiwan: medical centers, regional hospitals, and community hospitals. The results indicated that hospital size, IS capabilities of staff, innovation of senior executives, knowledge management capabilities, and relative advantage have significant influence on the CRMS adoption. The research results also reveal constructive suggestions to researchers, hospitals, CRMS vendors, and the government to increase the likelihood of adopting CRMS.

پیش نمایش مقاله

 

ژورنال:ScienceDirect/Decision Support Systems

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

مدل: دارد

فرضیه: دارد

پرسشنامه: دارد

تعداد صفحات ترجمه: ۲۹ صفحه

قیمت: ۱۳۰۰۰ تومان

 

امتیاز دادن به مطلب

مطالب پیشنهادی

Dynamic marketing capabilities

مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیت‌های پویایی بازاریابی و عملکرد برند

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی‌توان تأثیر فناوری‌های به روزی همچون فناوری اطلاعات را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *