دانلود ترجمه مقاله مدل بازاریابی سبز بانکی

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل ترجمه و اصل مقاله لاتین : ۱۳۵کیلو بایت (rar) | تعداد صفحات : ۱۴| سال : ۲۰۱۲| قیمت : ۱۱۰۰۰تومان

چکیده :شرایط رایج و روشن بازار و خدمات دهی در صنعت مالی تغییر کرده است که نیاز به دانش جدید بازاریابی است. و با  کمک راهنمای برای موفق شدن در مسئولیت نهایی شرکت  در جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخش‌های مربوط به آن ایجاد نشده ، امّا در این مقاله نویسنده به تحقیقی دست یافته که بر پایه توسعه و پیشرفت می‌باشد و مدلی از بازاریابی بانک سبز است . این مدل برای ساخت مورد آزمایش و بررسی قرار گرفت و مدارک آماری از این روابط بین دو متغییر را فراهم کرده است.

مقدمه:

بحران اقتصادی و مالی و ترکیب آن، بحران در تغییرات محیطی همه در بازاریابی و دستاورد جدید برای ایجاد آینده بهتر و روشن در موقعیت‌های بازاریابی ضروری هستند. خدمات مالی بازار همواره در حال نوسان می باشد و نیاز به دانش و افکار جدید در بازایابی می‌باشد. و سؤالی که محصولاتی که جهان پیرامون ما را در وضعیت مناسب نگه می‌دارد ناشی از بحران و اعتبار بانکی می‌باشد، براساس مسئولیت بانکداری جامعه که شامل ایجاد اصول ها در سرویس دهی مالی بازار . زمانی که بانک‌ها پیشناد تولیدات بیشتر می کند در اینج است که مسئولیت اقتصاد جهانی بیشتر آشکار می شود (CSR) .در مقایسه با نیاز به (CSR) محیطی، بازایابی سبز موضوعی کلیدی معلوم شده است که می تواند بحران کنونی راحل کند و همواره ابزاری را برای پیشرفت مداوم در صنعت مختلف برای سهام داران باشد . حفظ محیط زیست یک مسئله کلی می‌باشد که نیاز به توجه محیط است . برای شناسایی شرکت‌های با نفوذ و سوق آنها به سمت رقابت مثبت. زمانی که بازاریابی سبز ظهور یافت راه حل پیشنهادی از طریق مشارکت مداوم در بازاریابی بانک وتوسعه پایدار و ایجاد تصویر محیطی مناسب برای رضایت ونیازهای مصرف کننده ایجاد شده در نتیجه درآینده گروهی از مدیران از جمله Pprtney در سال ۲۰۰۸ توجه خاصی به عوامل محیطی شد و به دنبال این تصمیم بسیاری از بانک‌ها استراتژی های محیطی وسرمایه گذاری کلان در بانکداری سبز را به وجود آوردند. بنابراین CSR بانک وبازاریابی سبز و تصویر نشان سبز( GBI) که اخیراً مورد توجه و بررسی علاقمندان قرار گرفت . بسیاری از محققان آکادمینک تلاش می‌کند که برنامه های بانک را بررسی و برای حفظ محیط اجرا کند که تعدادی از این تحقیقات مختلف که مربوط به مدیریت سبز می باشد مورد بررسی قرار گرفت با این وجود ادبیات بازاریابی رایج هنوز پیشنهاد در باره دیدگاه کلی از بازاریابی سبز نداده است. در مخصوص اینکه مطالعات قبلی امتحان نشده که چطور مسئولیت مشترک اجتماعی مربوط به بازاریابی بانک سبز می شود. هنوز هیچ رابطی بین بازاریابی سز و GBI ایجاد نشده است. اهداف این مقاله در زمینه های متنوع در خرده فروشی صنعت مانداری توجه اولیه به GSSR می باشد. و تأثیر آن در بازاریابی سبز  GBI مورد بازاریابی قرار می گیرد. تحقیق از ترکیب چندین متغیر می باشد به عبارتی پایه و اساس ذهنی اولیه در بازاریابی بانک سبز و مقیاس سنجش جدید برای مدل متغیر می باشد.

 

 

A model of green bank marketing

ABSTRACT

In the light of current market conditions, the financial services industry has been reshaped, requiring new marketing knowledge to provide guidelines for successful practice. To that end, corporate social responsibility, green marketing and a green brand image (GBI) have attracted considerable interest in the banking sector, although no framework has yet been established relating these constructs to one another. In this article, the authors present exploratory research as a basis for developing a model of green bank marketing. The model was tested to confirm the dimensions of green bank marketing and investigate its impact on a GBI, thus providing statistical evidence of the relationship between the two variables.

فهرست مطالب دانلود ترجمه مقاله مدل بازاریابی سبز بانکی

چکیده

مقدمه

مفهوم بازاریابی سبز

مفهوم تصویر سبز

مطالعات رایج درباره CSR بازاریابی سبز و تصویر سبز

محدودیت ها و مشکلات تحقیق

متدولوژی / روش شناسی

آنالیز و نتایج:

نتایج، اشاره به تحقیق مدیران برای آینده

 

نوع فایل : ورد (doc)

حجم فایل : ۱۳۵ کیلو بایت (rar)

تعداد صفحات : ۱۴

تعداد صفحات مقاله انگلیسی :۱۰

مدل : دارد

پرسشنامه: دارد

سال انتشار:۲۰۱۲

منبع:Journal of Financial Services Marketing (2012) 17, 177 – ۱۸۶.

قیمت : ۱۱۰۰۰ تومان

 

امتیاز دادن به مطلب

مطالب پیشنهادی

Dynamic marketing capabilities

مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیت‌های پویایی بازاریابی و عملکرد برند

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی‌توان تأثیر فناوری‌های به روزی همچون فناوری اطلاعات را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *