دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات  و کتاب ها و مطالعات موردی در همه رشته ها دسته بندی شده است.مقالات بخش مدیریت شامل،بازاریابی،استراتژیک، فناوری اطلاعات،مدیریت تولید، مدیریت رفتار سازمانی،مدیریت بازرگانی و .. می باشد. شما می توانید مقاله مورد نظر در رشته خود را استخراج کنید و با مطالعه مقاله و مدل و فرضیه ها و ترکیب چند مقاله مرتبط به هم یک مقاله جدید یا یک موضوع جدید برای پایان نامه یا پروژه خود انتخاب و بومی سازی کنید.برای نگارش مقاله باید اصول مقاله نویسی استاندارد را رعایت کنید.می توانید با مطالعه مقالات در ژورنال های داخلی و تمرکز بر چهارچوب مقاله،استاندارد های مورد نیاز برای نگارش مقاله را یاد بگیرید. اکثر مقالات در ژورنال های داخلی براساس اصول مقاله نویسی مورد تایید داوران قرار می گیرد، البنه جنبه نوآوری و جدید بودن موضوع هم لحاظ می گردد.

در نگارش مقاله از متون دیگر مقالات،پایان نامه ها، کتاب ها و سایر مجله ها کپی برداری انجام ندید! چون هم اخلاقی نیست و هم اینکه اعتبار پژوهش شما زیر سوال می رود و در تایید یا پذیرش مقاله با مشکل روبرو می شود. بنابراین با استفاده صحیح از ادبیات نظری تحقیق و نگارش بدون کپی می توانید مقاله خود را چه در مجله های داخلی و جه در خارجی به چاپ برسانید.

 

با کلیک بر روی لینک زیر وارد دایرکتوری جامع  و دانلود رایگان مقاله می شود

 

مرجع دانلود مقاله از سایت امرالد

 

سپس در بخش جستجو  عنوان مقاله را وارد کنید و مقاله مورد نظر را دانلود کنید

 

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

 

 

 

اگر مقاله مورد نظر در دایرکتوری  Core  موجود نبود می توانید از سایت  Sci-hub مقاله مورد نظر را دانلود کنید

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

مطالب پیشنهادی

مدیریت منابع انسانی سبز

دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر همکاری های زیست محیطی با مشتریان و تامین کنندگان با نقش تعدیلگر مدیریت زنجیره تامین داخلی مورد مطالعه شرکت پسماند شهرداری تهران

چکیده:مدیریت منابع انسانی سبز به عنوان یکی از مهم ترین پیش نیازهای همکاری های زیست …

یک دیدگاه

  1. عالی بود دمت گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *