پروپوزالپروپوزال مدیریت بازاریابیپروژهدانلود رایگانمقاله بازاریابی

دانلود رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد(طرح تحقیق) مدیریت بازاریابی

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل :46کیلوبایت(rar) | تعداد صفحات : 19| قیمت :رایگان [/box]

بعد از انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و جمع آوری طلاعات و ادبیات نظری با استفاده مقالات و جستجوی کتابخانه ای نوبت به تدوین طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد یا پروپوزال می رسد. در این مرحله شما باید فرم خام پروپوزال را از دانشگاه مورد نظر خود برای تدوین دانلود کنید.در فرم پروپوزال بخش های لازم و ضروری برای تدوین پروپوزال کارشناسی ارشد ارائه شده که شما باید با اطلاعات و مطالب جمع آوری شده ،پروپوزال را تکمیل کنید.در ادامه بخش های مورد نیاز و چگونگی تکمیل کردن پروپوزال و نمونه رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی دانشگاه آزاد تهران مرکز ارائه شده است.

مقدمه پروپوزال شامل خلاصه از اصل موضوع در حدود حداقل 4 سطر می باشد.

بیان مساله تحقیق شامل حد اقل ده سطر و شامل پرسش اصلی تحقیق می باشد.در این بخش علت انتخاب موضوع و مسئله ای که وجود دارد و پرسش اصلی تحقیق که باید پاسخ داده شود.

سابقه موضوع: در این بخش پیشینه تحقیق و سابقه موضوع پایان نامه از پژوهش های قدیم تا به امروز ارائه می شود.

اهمیت موضوع:اهمیت وضرورت انتخاب موضوع در قالب اهمیت علمی (اجرایی) و اهمیت عملی (کاربردی).

اهداف تحقیق: در این بخش هدف اصلی تحقیق ممکن است بررسی یا تاثیر متغیرهای پژوهش باشد و همچنین اهداف فرعی یا همان بررسی فرضیه های تحقیق باشد.

چهارچوب نظری: شامل ادبیات نظری تحقیق که این بخش از پژوهش های گذشته یا از مقالات اصلی ترجمه و گردآوری می شود.

مدل تحقیق: با توجه به ادبیات نظری پژوهش مدل مفهومی تحقیق به صورت نمودار یا شکل رابطه بین متغیرهای تحقیق را نشان می دهد.

فرضیات یا سوالات تحقیق:یک پژوهش یا دارای فرضیه است یا دارای سوال می باشدفرضیه اصلی: فرضیه های فرعی:

 

 

 

روش تحقیق:روش تحقیق مجموعه ای از قواعد، ابزار و راه های معتبر (قابل اطمینان) و نظام یافته برای بررسی واقعیت ها، کشف مجهولات و دستیابی به راه حل مشکلات است. هر تحقیق، تلاشی سیستماتیک و روش مند به منظور دست یافتن به پاسخ یک پرسش یا راه حلی برای یک مسئله است.تحقيق از لحاظ هدف می تواند، يك تحقيق توسعه اي –كاربردي و از لحاظ گردآوري داده ها توصيفي – تحليلي به روش پيمايشي باشد.جامعه تحقیق:يك جامعه آماري عبارت است از مجموعه اي از افراد يا واحدها كه داراي حداقل يك صفت مشترك باشند. صفت مشترك صفتي است كه بين همه عناصر جامعه آماري مشترك و متمايز كننده جامعه آماري از ساير جوامع باشد(آذر، مومني، 1381).جامعة آماري ممکن است شامل کلیه کارکنان یا کلیه مشتریان و … باشد.
قلمرو مکانی: قلمرو مکانی تحقیق ، مکانی که تحقیق در آن انجام می پذیرید.
قلمرو زمانی:زمان انجام تحقیق از زمان شروع تا پایان
قلمرو موضوعی تحقیق: شامل موضوع اصلی می باشد.
روش نمونه گیری و حجم نمونه:
روش و ابزار جمع آوری اطلاعات:
روش تجزیه وتحلیل:
تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق:
ذکر برخی از منابع و مآخذ :

 

دانلود رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی

 

5/5 - (145 امتیاز)
نمایش بیشتر

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام
    ببخشید شما پروپوزال در مورد بازاریابی گردشگری در حوزه سلامت انجام میدید؟
    لطفا هزینه و زمان تحول هم اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا