دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها
[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]نوع فایل :ورد (ِdoc) | حجم:437 کیلوبایت (rar) | تعداد صفحات : 137| قیمت : تومان[/box]
چکیده:ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد) شهر تهران می باشد.پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی میباشد.جامعه آماری در این تحقیق كلية مشتریان رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد)، لذا نمونه آماری این مطالعه شامل 384 نفر میباشد که به روش تصادفی ساده انتخاب شدهاند. دادههای این پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردیده است، پایایی پرسشنامه به روش محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و روایی محتوایی آن با تکنیک تحلیل عاملی تاییدی مورد ارزیابی قرار گرفته است، همچنین برای تجزیه و تحلیل دادهها از مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که متغیرهای فواید اجتماعی،فواید پولی بر مشارکت فعال مصرف کنندگان در صفحات اجتماعی تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد، ولی فواید عملکردی و فواید لذت باورانه بر مشارکت فعال تاثیر غیر معناداری دارد، همچنین نتایج نشان داد که مشارکت فعال و اعتماد به نام تجاری بر تعهد به نام تجاری تاثیر ساختاری مثبت،مستقیم ومعناداری دارد،همچنین مشارکت فعال بر اعتماد به نام تجاری تاثیر مثبت،مستقیم و معناداری دارد.در ادامه مقدمه و بیان مسئله و اهمیت دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها ارائه شده است.
امروزه شبکه های اجتماعی با نرخ فزاینده ای افزایش یافته اند و بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد شده است و فضای مجازی جایگزین فضای فیزیکی شده است و افراد برای انجام کار،برقراری ارتباط، تفریح، سرگرمی و… از فضای مجازی استفاده می کنند. به دلیل استفاده زیاد از فضای مجازی امروزه تبلیغات اینترنتی نیز گسترش یافته است و اکثر شرکت ها از تبلیغات اینترنتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند که به نوعی جایگزین تبلیغات سنتی شده است. بنابراین به دلیل استفاده زیاد افراد از شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی با استقبال زیادی مواجهه شده است. ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.
مارک داری به عنوان یک اهداف قدرتمندی شناخته شده است که می تواند یک ارتباط بلند مدت بین یک کسب و کار و مشتریان برقرار نماید. مشتریان که در بخش کامنت ( تفسیر) یک برند را پسند می کنند، در واقع باعث گسترش دادن مثبت دهان به دهان برند و حتی مشتری حاضر به پرداخت بیشتر به محصول و خدمات و تفقیب آن می شود. بسیاری از کسب وکار در صنعت خدمات غذایی به اهمیت ارتباط مدیریت مارک مصرف کننده مخصوصاً از طریق استفاده از استراتژیهای ارتباطی- نام تجاری وایرتز و ماتیلا اصلاعاتی که مشتریان تحت تاثیر انواع منابعی که آنها تجزیه مصرف برند را داشتند پیشنهاد دادند. سایتهای شبکه اجتماعی به عنوان نسل دوم طراحی وب سایت و تسهیل در ارتباطات و اشتراک گذاری اطلاعات شبکه گسترده جهانی تعریف شده است، ظهور شبکه های سایت های اجتماعی باعث شد که یک ارتباط معمول جدید مارک بهبود یابد. بسیاری از کسب وکارهای خدماتی غذا برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان که علاقه مند به استفاده از این سایت ها کردند، به عبارت دیگر شرکت ها با ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی مخصوص برند خود به نوعی با مصرف کنندگان بالقوه خود برای ایجاد آگاهی و روابط اتصال برقرار می کنند. اگرچه اینها به طور کلی به عنوان مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی درک شده است و موثر بودن خود را از ایجاد روابط با مصرف کننده به طور کامل بیان می کند. اعضای فعال یک محیط تعاملی در این شبکه ها ایجاد می کنند که در نتیجه آن صاحبان برندها می تواند یک نگرش تعهدی داشته باشند. هدف این مطالعه توسعه دادن یک مدل تئوری برای فهمیدن اساس و بنیان ارتباط مشتری با مارک در صحفات طرفداران فیس بوک است. اعتقاد براین است که مصرف کنندگان با مشارکت در تفاسیر آنلاین مارک به نوعی باعث ایجاد معتهد و اعتماد نسبت به برند شده است. یک صفحه طرفدار فیس بوک در واقع آمیخته ای از انبار اطلاعات هم کسب و کار و هم مصرف کنندگان است.با توجه به مطالعات قبلی در حوزه منافع مصرف کننده در رستوران ها و جوامع رسانه های اجتماعی آنلاین، از جمله صفحات اجتماعی تحقیقاتی انجام نگرفته است. از آنجا که انواع محصولات و خدمات ارائه شده به طور قابل توجهی بین صنعت گردشگری و بخش های صنعت رستوران متفاوت است، مزایایی را که مصرف کنندگان بر صفحات اجتماعی مربوطه خود را دنبال کنند نیز ممکن است متفاوت باشد . این مطالعه به پل شکاف تحقیقات موجود و بررسی مزایای عضو در رستوران صفحات اجتماعی اشاره دارد. این امکان وجود دارد که مجموعه های مختلف از مزایای نفوذ به تشویق مشارکت فعال اعضا دریافت شود. در این پژوهش به دنبال پاسخ به این پرسش هستیم که تقویت روابط مصرف کننده بر نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج میلاد)چه تاثیری دارد ؟
اهمیت نظری: ظهور شبکه های سایت های اجتماعی باعث شد که یک ارتباط معمول جدید مارک بهبود یابد.هنگامی که کاربران به طور مداوم اطلاعات مثبت و بازخورد دریافت میکند از جامعه (آنلاین) ، به آنها اعتماد به نفس و اعتماد به نام تجاری نشان می دهند ( Deighton ، 1992). علاوه بر این، احساس اعتماد بیشتر می تواند افزایش دلبستگی اعضا روانی به یک نام تجاری ایجاد می کند و بر این اساس ایجاد تعهد نام تجاری . بنابراین، گسترش میزان مشارکت عضو نقش مهمی در ایجاد روابط مصرف کننده با نام تجاری در رستوران صفحات طرفداران فیس بوک بازی می کند.به منظور ساخت و مدیریت جامعه آنلاین فعال، کسب و کار رستوران نیاز به درک انگیزه ها و منافع است که آنها در مقابل خود مشارکت دنبال اعضا ایجاد می شود همچنین مصرف کنندگان تمایل به پیدا کردن هویت فرد را از طریق مشارکت که به نوبه خود ، ایجاد اعتماد و یا اعتماد به نفس از جامعه آنلاین بدست می آورند .با توجه به اهميت موضوع، در اين پژوهش به بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران ها ميپردازيم.
فهرست مطالب دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)در صفحات اجتماعی رستوران ها
فصل اول کلیات تحقیق
1-1مقدمه 2
1-2بیان مسئله پژوهش 2
1-3 اهمیت وضرورت پژوهش 3
1-4 اهداف تحقیق 5
1-4-1 اهداف اصلی 5
1-4-2 اهداف فرعی 5
1-5 چارچوب نظری تحقیق 5
1-6 مدل تحقیق: 7
1-7 فرضیات پژوهش 8
1 – 8 قلمرو تحقیق 8
1-8-1) قلمرو موضوعی تحقیق 8
1-8-2) قلمرو مکانی تحقیق 8
1-8-3) قلمرو زمانی تحقیق 8
1-9 روش تحقیق: 9
1-9-1 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات: 9
1-10 جامعه آماری 9
1-11تعاریف اصطلاحات و متغیر های تحقیق 10
فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق
مقدمه 13
2-1بخش اول: نظریه ها 13
2-1- 1نام و نشان تجاری 13
2-1-2تعریف ارزش نام و نشان تجاری 18
2-1-2-1 گسترش دامنه محصول 19
2-1-2-2 گسترش دادن دامنه نام و نشان تجاری: 20
2-1-2-3 نام و نشان چند گانه تجاری 20
2-1-2-4 نامها و نشانهای تجاری جدید 21
2-1-3 سنجش اندازههای نام تجاری 21
2-1-3-1 تمرکز فکری و نام تجاری 22
2-1-3-2 اندازههای متمرکز بر نام تجاری 23
2-1-4 ساختن نام تجاری 24
2-1-5 قدرت نامهای تجاری تخصصی 25
2-1-6 تبدیل نامهای تجاری به نمادها 25
2-1-7 فواید ارزش نام ونشان تجاری 27
2-1-8 ابعاد ارزش برند 28
2-1-8-1 کیفیت ادراک شده 28
2-1-8-2 وفاداری برند 29
2-1-8-3 آگاهی برند 31
2-1-8-4 ارتباطات برند(تداعی برند) 32
2-1-9 روابط میان ابعاد ارزش برند 32
2-1-10 روابط میان فعالیت های بازاریابی و ابعاد ارزش برند 33
2-1-10-1 مخارج تبلیغاتی 33
2-1-10-2 نگرش نسبت به تبلیغات 35
2-1-10-3 ترفیعات فروش 36
2-1-10-4 ترفیعات قیمتی 37
2-1-11 صفحات اجتماعی به عنوان جوامع نام تجاری آنلاین 37
2-1-11-1 مشارکت فعال 39
2-1-11-2فواید مشارکت 40
2-1-11-3 فواید کاربردی 40
2-1-11-4 فواید اجتماعی 41
2-1-11-5 فواید لذت باورانه 42
2-1-11- 6مزایای پول 43
2-1-11-7 تاثیر منافع در مشارکت فعال 44
2-1-11-8 تعهد به نام تجاری در میان اعضای جامعه آنلاین 45
2-1-11-9 اعتماد به نام تجاری در میان اعضای جامعه آنلاین 45
2-1-12 مدل مفهومی تحقیق 46
2-2 بخش دوم: پیشینه پژوهش 48
2-2-1 پیشینه داخلی 48
2-2-2پیشینه خارجی: 51
2-3بخش سوم: معرفی قلمرو مکانی تحقیق 53
2-3-1 معرفی رستوران لوشاتو 53
2-3-2 معرفی رستوران البرز 56
2-3-3 معرفی رستوران گردان برج میلاد تهران 58
فصل سوم :روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه 62
3-2- جهت گيري پژوهش : 62
3-3- متغيرهاي پژوهش : 64
3-4- جامعه و نمونه آماري 65
3-5- روش نمونه گيري 65
3-6- حجم نمونه 65
3-7- ابزارهاي جمع آوري دادهها 66
3-7-1- انواع ابزارها 67
3-8- مراحل طراحي پرسشنامه 67
3-8-1- محتواي پرسشنامه 68
3-8-2- مقياس اندازه گيري پرسشنامه 69
3-9- روايي و پايايي پرسشنامه 70
3-9-2- تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه 70
3-9-1- تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه 70
3-10- روش تجزیه و تحلیل دادهها 72
3-10-1- آمار توصیفی: 73
3-10-2-آمار استنباطی: 73
3-10-2-1- مدل یابی معادلات ساختاری 74
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
4-1مقدمه 80
4-2-آمار توصیفی مربوط به نمونه تحقیق 81
4-3-آزمون نرمال بودن متغیرها 85
4-3-1- نتایج آزمون نرمال بودن (كولموگروف – اسميرنوف) متغییرهای تحقیق 86
4-4- مدل اندازه گیری 87
4-4-1- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید عملکردی 88
4-4-2- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید اجتماعی 89
4-4-3- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر فواید لذت باورانه 90
4-4-4- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییرهای فواید پولی 92
4-4-5- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر مشارکت فعال 93
4-4-6- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییر اعتماد به نام تجاری 95
4-4-7- نتایج تحلیل عاملی مربوط به متغییرتعهد به نام تجاری 97
4-5- ارزیابی بخش ساختاری 98
4-5-1 بررسی ضرایب استاندار و ضرایب معنادار متغیرهای تحقیق 98
4-5-2 برازش مدل تحقیق 101
4-6-آزمون فرضیات 102
4-6-1 فرضیه اول : 102
4-6-2 فرضیه دوم : 102
4-6-3 فرضیه سوم : 103
4-6-4فرضیه چهارم : 104
4-6-5فرضیه پنجم : 104
4-6-6فرضیه ششم: 105
4-6-7 فرضیه هفتم : 105
4-7-خلاصه 106
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه 108
5-2- يافتههاي پژوهش و تحليل نتايج 109
5-2-1- نتایج آمار توصیفی 109
5-2-2- نتایج آمار استنباطی 110
5-2-2-1- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه اول 110
5-2-2-2- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه دوم 110
5-2-2-3- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه سوم 110
5-2-2-4- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه چهارم 110
5-2-2-5- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه پنجم 110
5-2-2-6- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه ششم 111
5-2-2-7- يافته هاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه هفتم 111
5-3- پیشنهادات کاربردی براساس فرضیه ها 111
5-3-1- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضيه اول
5-3-2- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضيه دوم 111
5-3-3- يافتههاي پژوهش و تحليل نتايج فرضيه سوم
5-3-4- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه چهارم 111
5-3-5- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه پنجم 112
5-3-6- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه ششم 112
5-4-7- يپیشنهاد کاربری پژوهش براساس فرضیه هفتم 112
5-5 تحلیل مقایسه ای 113
5-6- پيشنهادهاي آتي پژوهشي 114
5-7- مشكلات و محدوديتها حين اجراي تحقيق 114
منابع و پیوست ها 115
[button color=”red” size=”medium” link=”https://projehmodiriat.ir/download/1399/Payaname.rar” icon=”” target=”false”]دانلود رایگان پایان نامه [/button]
[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]
نوع فایل : ورد(doc)
تعداد صفحات :137
مقطع: کارشناسی ارشد
سال تحصیلی:1395
قیمت : تومان[/box]
سلام میشه لطفاً نام پژوهشگر ، استاد راهنما ، استاد مشاور و نمره این پایاننامه رو بفرمایید؟
با سلام
متاسفانه اطلاعات کامل از این فایل پایان نامه در دسترس نیست، می توانید در دایرکتوریهای دانشگاه آزاد تهران مرکز عنوان رو سرچ کنید شاید اطلاعات کامل ثبت شده باشد.