دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]نوع فایل :ورد (ِdocx) | حجم:102کیلوبایت (rar) | تعداد صفحات : 11| قیمت : 29000 تومان[/box]
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که در جهت افزایش فروش، و بهبود برندینگ و بازاریابی شرکتها در فضای آنلاین انجام میشود. دیجیتال مارکتینگ یک حوزه بینرشتهای محسوب شده و پیشرفت در آن نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینههای مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین میباشد. هماکنون شرکتهای بزرگ در جهان و ایران در حال شروع یا گسترش فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ خود هستند و در تلاشند سهم بودجه تبلیغات و بازاریابی سنتی خود را کاهش دهند و آن سهم را بر روی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی متمرکز کنند. تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای یک شرکت جهت تعیین اهداف و اولویتهای بازاریابی در فضای آنلاین بسیار مهم است. با توجه به جدید بودن حوزه دیجیتال مارکتینگ در سراسر دنیا، تنها ۴۷٪ از شرکتها اقدام به تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسبوکار خود نکردهاند. بهعبارتدیگر آنها فعالیتهایی برای بازاریابی آنلاین انجام میدهند ولی برنامه و استراتژی جامعی برای آن ندارند. تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ میتواند برای شرکتها مزیت رقابتی ایجاد کند و آنها را برای رسیدن سریعتر به اهدافشان یاری دهد. فعالیت شرکتها در حوزهٔ لوازمآرایشی و بهداشتی با توجه به ارتباط بسیار نزدیک با سلامتی و مخصوصاً زیبایی، خطرات زیادی دارد. از طرفی بازار لوازمآرایشی و بهداشتی ایران با حضور برندهای خارجی و نزدیک به ۹۰ درصد واردات قاچاق و وجود تقریباً ۵۰ درصدیِ کالاهای تقلبی و چینی، از بازارهای شدیداٌ رقابتی و بیثبات محسوب میشود. لذا با توجه به اینکه شرکت طبیعت زنده (سینره) توانسته با رعایت اصول اساسی بازاریابی و نمونهبرداری مناسب با توجه به بازارِ ایران، تصویر مناسبی از برندِ Cinere در ذهن مشتری ایجاد کند و عنوان برند محبوب را به خود اختصاص دهد، میتواند با برنامه بازاریابی دیجیتال فعالیت فروش آنلاین خود را گسترده نموده و فعالیتهای خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ بهصورت منسجم و یکپارچه دربیاورد.درادامه فهرست مطالب دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)
در این برنامه بازاریابی دیجیتال از مدل برنامه RACE استفاده میشود. این مدل RACE یک چارچوب عملی برای بهبود بازاریابی دیجیتالی به شمار میرود و کلیه فعالیتهای بازاریابی آنلاین که باید بهعنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال اداره شود را خلاصه میکند. مدل RACE کل چرخه عمر مشتری و سفر مشتری را کاملاً مطابق قیف بازاریابی پوشش میدهد. مدل برنامه RACE برگرفته از ابتدای کلمات دستیابی، اقدام، تبدیل و تعامل است. در ادامه مراحل برنامه بازاریابی دیجیتال تشریح و اقدامات اجرایی بهصورت مختصر ارائهشده است.
فهرست مطالب دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)
مرحله اول. برنامهریزی (PLAN): استراتژی بازاریابی دیجیتال
مرحله دوم. دستیابی (REACH): به مخاطبین و مشتریان بالقوه آنلاین و افزایش آنها
مرحله سوم. اقدام (ACT): تشویق و متقاعد کردن مشتری به خرید
مرحله چهارم. تبدیل (CONVERT): افزایش فروش از طریق بهینهسازی
مرحله پنجم. تعامل (ENGAGE): ایجاد وفاداری و حمایت مشتری
مراحل پنچ گانه تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال نیازمند بررسی و بازطراحیهای مداوم است. برای برنامهریزی استراتژیک بازاریابی آنلاین موفق، نیازمند برنامهریزی پویا، پیگیری و تحلیل مداوم است.
[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]
نوع فایل : ورد(docx)
تعداد صفحات :11
مقطع: کارشناسی و کارشناسی ارشد
سال تحصیلی:1396
قیمت :29000تومان [/box]
[button color=”red” size=”medium” link=”https://projehmodiriat.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%aa%da%98%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/” icon=”” target=”false”]دانلود پایان نامه استراتژی بازاریابی دیجیتال[/button]
عالی بود