خانه > مقالات ترجمه شده

مقالات ترجمه شده

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

چکیده:این مقاله مطالعات قبلی در مورد مدیریت دانش توسط تحلیل عوامل تأثیرگذار بر روی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی (WKS) را در موسسه های کوچک و متوسط (SME ها) گسترش میدهد. ما همچنین تاثیر WKS بر روی نوآوری سازمانی و اثر متوسط مهارت های تکنولوژی اطلاعات بر روی این رابطه را تحلیل می کنیم. این مقاله بر اساس تئوری تکنولوژی-سازمان-محیط …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله مدل بازاریابی سبز بانکی

چکیده :شرایط رایج و روشن بازار و خدمات دهی در صنعت مالی تغییر کرده است که نیاز به دانش جدید بازاریابی است. و با  کمک راهنمای برای موفق شدن در مسئولیت نهایی شرکت  در جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخش‌های …

ادامه مطلب...

نگارش مقاله ISI بدون پرداخت هزینه به ژورنال های خارجی

برای نگارش مقالات ISI در ژورنال های خارجی معتبر ابتدا با موضوع مناسب با گرایش تحصیلی یا مورد علاقه در زمینه کاری یا شغلی پیدا کنید، سپس با توجه روش های استاندار مقاله نویسی ،مقاله خود را ویراش کرده و ان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. بعد از آماده کردن مقاله و یرایش کامل آن نوبت به انتخاب ژورنال …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی

مدیریت ارتباط با مشتری

چکیده : اخیراً افزایش سریع در میزان اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را برای مقابله با یک موضوع ضروری که چگونه  با استفاده از بهداشت و درمان کیفیت خدمات بهداشتی را بهبود بخشید، تحت فشار قرار داده است. سیستم مدیرت ارتباط با مشتری ( CRM ) تکنولوژی ابتکاری است که فرآیند به دست آوردن، توسعه و حفظ روابط کارآمدتر و مؤثر …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت

چکیده :دانشمندان و کاروَرانِ مدیریت بطور فزاینده ای در مورد مدیریت موثر روابط مشتری از زمان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و صنعتِ نرم افزارِ مربوطه در اواخر سال ۱۹۹۰ ابراز نگرانی کردند. این مطالعه با تاکید بر کشف مکانیسم های بالقوه در نفوذ و عملی کردن  این رویکرد پرآتیه به اجرا درآمد- CRM بطور موثری نقش یک ژنراتور را …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری:نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش

چکیده:بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط  فروشنده در رابطه بین شهرت  نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری  است. یک پرسش نامه ایجاد گردید و داده ها از ۲۲۹ مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات ۵ بانک در کانادا کار می کردند …

ادامه مطلب...