چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوریهای …
ادامه مطلب...بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال 1978، بری آن را معرفی کرد (بری، 1987). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، 1987). به اعتقاد …
ادامه مطلب...مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیتهای پویایی بازاریابی و عملکرد برند
چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمیتوان تأثیر فناوریهای به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمانها میتوانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیتهای زیر ساختی تکنولوژی اطلاعات بر قابلیتهای پویای …
ادامه مطلب...دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )
سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات و کتاب ها …
ادامه مطلب...تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین
چکیده : هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده از …
ادامه مطلب...دانلود مقاله انگلیسی واکنش مصرفکننده به تغییرات استراتژیک در تصویر نام و نشان تجاری
چکیده:تحقیق حاضر یکی از معایب بالقوه ایجاد تداعیهای برند است که با هویت مصرف کنندگان طنینانداز و پیوند مصرفکننده – برند را تسهیل میکند. محققان یک نظریه از پاسخ مصرف کنندگان را به تغییراتی پیشنهاد میدهند که هم انجمنها را در مرکز تصویر برند تعدیل کرده و یا تقویت میکند. نتایج نشان میدهد که مصرف کنندگان با درجه بالایی از …
ادامه مطلب...دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده
مقدمه:رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﯿﺎن ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ اﯾﺠﺎد، ﺑﻪ اﺷﺘﺮاك ﮔﺬاري و ﯾﺎ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت ایدهها در ﺟﻮاﻣﻊ و شبکههای ﻣﺠﺎزي میپردازند (اهلکیویست و دیگران،2008). ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺼﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻒ میشود ﮐﻪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از وب ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ میلیونها ﮐﺎرﺑﺮ از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺑﺎ ﻋﻼﯾﻖ، دیدگاهها و سرگرمیهای ﻣﺸﺎﺑﻪ را ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭘﯿﻮﻧﺪ …
ادامه مطلب...دانلود رایگان پروپوزال کارشناسی ارشد(طرح تحقیق) مدیریت بازاریابی
بعد از انتخاب موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد و جمع آوری طلاعات و ادبیات نظری با استفاده مقالات و جستجوی کتابخانه ای نوبت به تدوین طرح تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد یا پروپوزال می رسد. در این مرحله شما باید فرم خام پروپوزال را از دانشگاه مورد نظر خود برای تدوین دانلود کنید.در فرم پروپوزال بخش های لازم و ضروری …
ادامه مطلب...دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری
چکیده:این مقاله مطالعات قبلی در مورد مدیریت دانش توسط تحلیل عوامل تأثیرگذار بر روی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی (WKS) را در موسسه های کوچک و متوسط (SME ها) گسترش میدهد. ما همچنین تاثیر WKS بر روی نوآوری سازمانی و اثر متوسط مهارت های تکنولوژی اطلاعات بر روی این رابطه را تحلیل می کنیم. این مقاله بر اساس تئوری تکنولوژی-سازمان-محیط …
ادامه مطلب...دانلود ترجمه مقاله مدل بازاریابی سبز بانکی
چکیده :شرایط رایج و روشن بازار و خدمات دهی در صنعت مالی تغییر کرده است که نیاز به دانش جدید بازاریابی است. و با کمک راهنمای برای موفق شدن در مسئولیت نهایی شرکت در جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخشهای …
ادامه مطلب...