مقاله مدیریت دانش

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

چکیده:این مقاله مطالعات قبلی در مورد مدیریت دانش توسط تحلیل عوامل تأثیرگذار بر روی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی (WKS) را در موسسه های کوچک و متوسط (SME ها) گسترش میدهد. ما همچنین تاثیر WKS بر روی نوآوری سازمانی و اثر متوسط مهارت های تکنولوژی اطلاعات بر روی این رابطه را تحلیل می کنیم. این مقاله بر اساس تئوری تکنولوژی-سازمان-محیط …

ادامه مطلب...

نگارش مقاله ISI بدون پرداخت هزینه به ژورنال های خارجی

برای نگارش مقالات ISI در ژورنال های خارجی معتبر ابتدا با موضوع مناسب با گرایش تحصیلی یا مورد علاقه در زمینه کاری یا شغلی پیدا کنید، سپس با توجه روش های استاندار مقاله نویسی ،مقاله خود را ویراش کرده و ان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. بعد از آماده کردن مقاله و یرایش کامل آن نوبت به انتخاب ژورنال …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی

چکیده : اخیراً افزایش سریع در میزان اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را برای مقابله با یک موضوع ضروری که چگونه  با استفاده از بهداشت و درمان کیفیت خدمات بهداشتی را بهبود بخشید، تحت فشار قرار داده است. سیستم مدیرت ارتباط با مشتری ( CRM ) تکنولوژی ابتکاری است که فرآیند به دست آوردن، توسعه و حفظ روابط کارآمدتر و مؤثر …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت

چکیده :دانشمندان و کاروَرانِ مدیریت بطور فزاینده ای در مورد مدیریت موثر روابط مشتری از زمان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و صنعتِ نرم افزارِ مربوطه در اواخر سال ۱۹۹۰ ابراز نگرانی کردند. این مطالعه با تاکید بر کشف مکانیسم های بالقوه در نفوذ و عملی کردن  این رویکرد پرآتیه به اجرا درآمد- CRM بطور موثری نقش یک ژنراتور را …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی با سبک تصمیم گیری مدیران

چکیده :این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین ابعاد ذهنیت فلسفی با سبک تصمیم گیری مدیران انجام شده است ، روش تحقیق این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی می باشد ، جامعه آماری پژوهش ، شامل کلیه مدیران و معاونین زن و مرد در مدارس سه مقطع ناحیه 7 مشهد در سال تحصیلی 93-1392 می باشد (400N=) لذا 117 …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي ميزان توانمندي كاركنان گمركات استان كرمانشاه با استناد به مدل وتن و كمرون

چکیده:تحقيق حاضر كه يك تحقيق كاربرديست و از نظر گردآوري داده‌ها توصيفي و از نوع زمينه يابي است به دنبال مساله عدم شناخت و اطلاعات كافي در مورد كاركنان و توانمندي آنها و همچنين نبود تحقيقات در اين زمينه و به منظور بررسي ميزان توانمندي كاركنان گمركات استان كرمانشاه بر اساس مطالعات ميشرا و مدل وتن و كمرون انجام گرفت، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر مهارت های روابط انسانی و بهبود عملکرد مدیران در مقطع ابتدایی

چکیده:هدف از این بررسی تأثیر مهارتهای روابط انسانی (انگیزش، مشارکت ، توجه به نیازها و خواسته های معلمان و ارتباط صحیح) و بهبود عملکرد مدیران اداره آموزش و پرورش ناحیه 7 مشهد در مقطع ابتدایی بوده و امید است که گامی مثبت در رفع کاستی­ های این اداره باشد. نوع و روش تحقیق ترکیبی (پیمایشی- همبستگی- اسنادی) بوده و درجمع …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله انگلیسی نقش تعدیل کننده رابطه پیوند نسبی در بین شیوه های زنجیره تامین سبز و عملکرد

Green supply chain practices

Abstract:Previous research has paid attention to the effect of green supply chain practices on green innovation performance. However, little has been done to examine the substantive role of relational bonding in green supply chain management context. This study attempts to identify relational bonding as a potential moderator and examines the relationships between green supply chain practices, relational bonding, and green …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری:نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش

چکیده:بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط  فروشنده در رابطه بین شهرت  نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری  است. یک پرسش نامه ایجاد گردید و داده ها از 229 مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات 5 بانک در کانادا کار می کردند …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر ارتباط میان دانش برون سازمانی و زنجیره دانش بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی بیمه آسیا)

چکیده:کیفیت خدمات به یک عامل بسیار مهم در بین مشتریان تبدیل شده است. لذا به منظور فراهم آوردن بهبود مستمر در کیفیت خدمات که به رضایت مشتری منجر خواهد شد، این مطالعه به بررسی تاثیر دانش برون سازمانی و زنجیره دانش بر کیفیت خدمات می پردازد. نتایج این مطالعه حاکی از آن است که دانش برون سازمانی بطور قطع یکی …

ادامه مطلب...