پایان نامه رفتار مصرف کننده

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات شناخت محصول و ارزش دریافت شده محصول بر اصالت ذهنی و عینی و نیت خرید محصول

چکیده:در دنیای رقابت های فزاینده امروز، شرکت هایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکت هایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند. هدف اصلی پژوهش بررسی و شناسایی اثرات شناخت …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند

دانلود پایان نامه بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند

چکیده:یکی از مهمترین تحولاتی که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست موضوع شناخته شدن سنجش رضایتمندی مشتری وارزش ویژه برند به عنوان الزامات اصلی سیستم های مدیریتی در موسسات و بنگاه های تجاری بود. بنابراین ایجاد پیاده سازی سیستم های سنجش رضایتمندی مشتری وارزش ویژه برند به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ميان هوش سازماني و تعهد سازماني در ميان دبيران دبيرستانها

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ميان هوش سازماني و تعهد سازماني در ميان دبيران دبيرستانها

چکیده:اين پژوهش به منظور بررسي رابطه ميان ميزان هوش سازماني در ك شده توسط دبيران دبيرستانها و تعهد سازماني آنان مي باشد.هوش سازماني در اين پژوهش بر اساس مدل كارل آلبرخت (2002) كه هوش سازماني را بر اساس هفت بعد تقسيم بندي كرده است كه شامل : چشم انداز راهبردي، سرنوشت مشترك،، آمادگي براي تغيير، جرات يا شهامت، اتحاد و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد خرید محصولات سینره

چکیده:مدیران بازاریابی می توانند تصویر فروشگاه را با افزایش تنوع محصول، بهبود کیفیت محصول، ارائه این محصولات به قیمت ارزشی که واقعی باشد، و دکوراسیون داخلی خوشایند بالا ببرند. این بهبود به طور مستقیم قصد خرید PLB را افزایش می دهد. مدیران همچنین می توانند تصویر PLB را بهبود بخشند.پژوهش حاضر از نوع كاربردي است. جامعه ي آماري، شامل افرادی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تجانس تصویر فردی بر روی رفتار مصرف کنندگان(مسافران قطار)

چکیده:رفتار مصرف کننده بیانگر آنست که مصرف کنندگان محصولات/برندها/خدمات را هم از نظر کارکرد و هم از نظر نمادین مصرف می‌کنند، همچنین مصرف کنندگان محصولات را نه تنها برای کارکردشان، بلکه برای نماد و معنایشان خریداری می‌کنند. هدف اصلی این تحقیق بررسی تجانس تصویرفردی بر روی رفتار مصرف کننده(مسافران قطار) می باشد.روش تحقيق، توصيفي- پيمايشي و از نوع كاربردي است. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی و کارآفرینی فردی دانشگاه علوم پزشکی

چکیده:هدف این پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان کارآفرینی فردی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش و ماهیت تحلیل توصیفی –همبستگی می باشد. در این تحقیق نمونه ای ۱۳۸ نفری از کارکنان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند و جهت گردآوری داده …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی، اقدامات هیجانی و رفتار مشتری

چکیده:عوامل متعددی کارایی افراد را در سازمان تحت تأثیر قرار می‌دهند مهم‌ترین آن‌ها هوش هیجانی است. مفهوم هوش هیجانی نوعی پردازش اطلاعات عاطفی است که شامل ارزیابی صحیح عواطف در خود و دیگران ابراز مناسب عواطف، تعلیم سازگارانه عواطف است. هدف اصلی این پژوهش ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی، اقدامات هیجانی و رفتار مشتری مدارانه است. پژوهش حاضر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی وکیفیت ارتباط با مشتری بر روی وفاداری مشتری

چکیده:در آگاهی اخلاقی بسط یافته و فشار رقابتی افزایش یافته ی امروز،  مفاهیم رفتار اخلاقی موسسات مالی ، عامل تعیین کننده حیاتی برای وفاداری مشتری شده است.پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعه ي آماري، مشتریان بانک اقتصاد نوین شهر تهران هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد 384 پرسشنامه توزيع شد. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات مستقیم پزشک بر روی تجویز دارو به مصرف کنندگان

چکیده:بيست سال پيش براي اولين بار، دارو‌سازان شروع به فروش مستقيم دارو به عامه مردم كردند.هدف اصلی این تحقیق تاثیر تبلیغات مستقم پزشک برروی تجویز دارو به مصرف کنندگان می باشد.پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهشي كاربردي و از نظر روش جمع آوري داده ها، پيمايشي است. براي جمع آوري داده هاي پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری …

ادامه مطلب...