خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت آموزشی (صفحه 8)

پایان نامه مدیریت آموزشی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه جو سازمانی و انگیزش کارکنان

جو سازمانی و انگیزش کارکنان

چکیده:هدف اين تحقیق بررسي رابطه جو سازمانی و انگیزش  کارکنان در شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی می باشد. این پژوهش از نظر هدف جزء پژوهش­ های کاربردی محسوب می شود. روش تحقیق، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان آب منطقه خراسان شمالی که تعداد ۱۱۱ …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع بر افزايش بهره وري کارکنان

مدیریت کیفیت جامع

این پژوهش باهدف بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع برافزايش بهره وري کارکنان در دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي از روش تحقيق توصيفي-همبستگي انجام گرفت،حجم نمونه موردمطالعه ۳۵۷ نفربودكه ازطريق نمونه گيري تصادفي طبقه اي انتخاب گرديد.ابزاراندازه گيري شامل دوپرسشنامه مديريت كيفيت جامع وبهره وري نيروي انساني بودكه اعتبارآنها بااستفاده از روش آلفاي كرونباخ به ترتيب ۰/۹۸ و ۰/۹۷به دست آمده كه نشانگر اعتبار نشان …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها

قابلیت های پویای بازاریابی

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی توان تأثیر فناوری های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان ها می توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

دانلود پایان نامه  بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان می باشد. بعد از بررسی اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثر کل، تاثیر گذارترین متغیر برون زا در تاثیر شخصیت برند بر پاسخ مشتریان محصولات شرکت اپل شناسایی می شود تا در آینده، شرکت های فعال در این صنعت بتوانند با سرمایه گذاری روی این عامل، ارزش برند …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای موجود در بازار سرمایه ایران

انعطاف پذیری مالی

سازمان ها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند ، اقتصادی که در آن دانش و دارایی های نامشهود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است . یکی از اجزای دارایی نامشهود سرمایه فکری می باشد که تاثیر مهمی بر عملکرد و پیاده سازی استراتزیک سازمان دارد از این رو شناسایی ، اندازه گیری و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

چکیده:تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد استفاده قرار می گیرد. پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعة آماري در- اين تحقيق كلية کارکنان نمایندگی های شرکت ال جی  استان تهران هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان و بهره وری در صنایع خدماتی

هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان

چکیده:امروزه سازمان­ها به دنبال افرادي هستند كه بتوانند عملكرد مطلوبي داشته باشند و از سوی دیگر توانايي برقراری ارتباط و تطبيق مستمر با افرادي از فرهنگ­هاي مختلف را دارا باشد،همچنین بهره وری و رضایت مشتریان دو عنصر حیاتی و مهم در سازمان ها هستتند که می توانند تحت تاثیر عوامل متعددی نظیر فرهنگ و رفتار قرار گیرند. کليد اصلي حيات …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین تفکر سیستماتیک و اثربخشی مدیریت آموزش وپرورش

تفکر سیستماتیک و اثربخشی مدیریت

چکیده:هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین تفکر سیستماتیک و اثربخشی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان مانه وسملقان در سال ۱۳۹۴-۱۳۹۳ جامعه آماری پژوهش را کلیه مدیران اداره آموزش وپرورش شهرستان مانه وسملقان که ۲۰۰ نفر بوده اند تشکیل داده اند . حجم نمونه مطابق با جدول مورگان ۱۲۸ نفر برآورد و به  شیوه نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری

الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان

چکیده:اقتصاد رفتاري  به عنوان يکي از شاخه هاي نسبتا جديد در دانش اقتصادي که با هدف ارتقاء دانش اقتصادي و نزديک کردن مدلهاي اقتصادي با واقعيت هاي بيروني شکل گرفته است، طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است.هدف اصلی این پژوهش بررسی الگوی اقتصاد رفتاری مصرف کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری فروشگاه هایپر استار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان

عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (7p)

چکیده:پژوهش حاضر از نظر نحوه­ی گردآوري داده ها توصيفی پيمايشی،و­از نظر هدف، كاربردي می باشد.جامعه ي آماري، مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان بيرجند هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۷۷ پرسشنامه استاندارد توزيع شد. هدف اصلي پژوهش، بررسي تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان موسسه مالی و اعتباری …

ادامه مطلب...