خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت استراتژیک (صفحه 2)

پایان نامه مدیریت استراتژیک

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سبک تصمیم گیری مدیران بر میزان انگیزش کارکنان سازمان

چکیده:پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی رابطه سبک تصمیم گیری مدیران و میزان انگیزش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی انجام شده است هدف از اجرای این پژوهش پاسخ به این سئوال بوده که ایا سبک تصمیم گیری مدیران بر میزان انگیزش کارکنان تاثیر دارد؟ پزوهش حاضر یک مطالعه توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی می باشد حجم جامعه اماری کارکنان سازمان …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ميان هوش سازماني و تعهد سازماني در ميان دبيران دبيرستانها

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ميان هوش سازماني و تعهد سازماني در ميان دبيران دبيرستانها

چکیده:اين پژوهش به منظور بررسي رابطه ميان ميزان هوش سازماني در ك شده توسط دبيران دبيرستانها و تعهد سازماني آنان مي باشد.هوش سازماني در اين پژوهش بر اساس مدل كارل آلبرخت (۲۰۰۲) كه هوش سازماني را بر اساس هفت بعد تقسيم بندي كرده است كه شامل : چشم انداز راهبردي، سرنوشت مشترك،، آمادگي براي تغيير، جرات يا شهامت، اتحاد و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش دورکاری در عملکرد کارکنان ادارات سطح شهرستان

teleworkcollaboration

چکیده:اشتغال از راه دور مزایایی برای سازمانها و کارمندان معرفی می کند . به هر حال در ایران تعداد کمی از سازمانها کار از راه دور را به عنوان شکل خاصی از کار مجازی به اجرا گذاشته اند هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش دورکاری در ادارات سطح شهرستان بجنورد در سال ۹۱  می باشد. در اين تحقيق جامعه …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد خرید محصولات سینره

دانلود پایان نامه تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد خرید

چکیده:مدیران بازاریابی می توانند تصویر فروشگاه را با افزایش تنوع محصول، بهبود کیفیت محصول، ارائه این محصولات به قیمت ارزشی که واقعی باشد، و دکوراسیون داخلی خوشایند بالا ببرند. این بهبود به طور مستقیم قصد خرید PLB را افزایش می دهد. مدیران همچنین می توانند تصویر PLB را بهبود بخشند.پژوهش حاضر از نوع كاربردي است. جامعه ي آماري، شامل افرادی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تجانس تصویر فردی بر روی رفتار مصرف کنندگان(مسافران قطار)

مسافران قطار

چکیده:رفتار مصرف کننده بیانگر آنست که مصرف کنندگان محصولات/برندها/خدمات را هم از نظر کارکرد و هم از نظر نمادین مصرف می‌کنند، همچنین مصرف کنندگان محصولات را نه تنها برای کارکردشان، بلکه برای نماد و معنایشان خریداری می‌کنند. هدف اصلی این تحقیق بررسی تجانس تصویرفردی بر روی رفتار مصرف کننده(مسافران قطار) می باشد.روش تحقيق، توصيفي- پيمايشي و از نوع كاربردي است. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی و کارآفرینی فردی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی و کارآفرینی فردی دانشگاه علوم پزشکی

چکیده:هدف این پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان کارآفرینی فردی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش و ماهیت تحلیل توصیفی –همبستگی می باشد. در این تحقیق نمونه ای ۱۳۸ نفری از کارکنان با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند و جهت گردآوری داده …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی وکیفیت ارتباط با مشتری بر روی وفاداری مشتری

رفتار فروش اخلاقی وکیفیت ارتباط با مشتری

چکیده:در آگاهی اخلاقی بسط یافته و فشار رقابتی افزایش یافته ی امروز،  مفاهیم رفتار اخلاقی موسسات مالی ، عامل تعیین کننده حیاتی برای وفاداری مشتری شده است.پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعه ي آماري، مشتریان بانک اقتصاد نوین شهر تهران هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۳۸۴ پرسشنامه توزيع شد. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات مستقیم پزشک بر روی تجویز دارو به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات مستقیم پزشک بر روی تجویز دارو به مصرف کنندگان

چکیده:بيست سال پيش براي اولين بار، دارو‌سازان شروع به فروش مستقيم دارو به عامه مردم كردند.هدف اصلی این تحقیق تاثیر تبلیغات مستقم پزشک برروی تجویز دارو به مصرف کنندگان می باشد.پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهشي كاربردي و از نظر روش جمع آوري داده ها، پيمايشي است. براي جمع آوري داده هاي پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها

Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook

چکیده:ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي تاثير رضايت‌مندي و وفاداري مشتريان بر روي عملکرد مالي بانک

رضايت‌مندي و وفاداري مشتريان

چکیده:عملکرد مالی در بانکداری متّکی بر حفظ ارتباط بلند‌مدت با مشتریان است و علت آن ماهیّت محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهد. همچنین از دست رفتن مشتری نیز مورد توجه این حوزه است. لذا اهمیت مقوله‌ی میزان رضایت‌مندی مشتری در بخش خدمات مالی به طور گسترده قابل توجه است و فعالیت بازاریابی بسیاری از بانک‌ها نیز تمرکز بر حصول …

ادامه مطلب...