خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت استراتژیک (صفحه 8)

پایان نامه مدیریت استراتژیک

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری(CRM)با تاکید برعوامل سازمانی درصنعت بیمه

پذیرش سیستم CRM

چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)  است.هدف ما در این پژوهش بررسی عوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه کارآفرین شهر قزوین می باشد.وبرای ابزار تحقيق، پرسش نامه­ هايی حاوي ۳۸ …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بين جو سازماني با سکوت سازمانی در بین کارکنان

سکوت سازمانی در بین کارکنان

چکیده:هدف تحقيق حاضربررسي رابطه بين جو سازماني با سکوت سازمانی كاركنان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسفراین در سال ۱۳۹۲ بود. در این تحقیق روش نمونه گیری به صورت تصادفی طبقه ای می باشد.بدین ترتیب نخست با توجه به چارت سازمانی موجود در سازمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسفراین فهرست کلیه کارکنان در سال ۱۳۹۲ تهیه شده و با توجه به نسبت تعداد افراد همگن که در هر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر مهارت های روابط انسانی و بهبود عملکرد مدیران در مقطع ابتدایی

مهارت های روابط انسانی و بهبود عملکرد مدیران

چکیده:هدف از این بررسی تأثیر مهارتهای روابط انسانی (انگیزش، مشارکت ، توجه به نیازها و خواسته های معلمان و ارتباط صحیح) و بهبود عملکرد مدیران اداره آموزش و پرورش ناحیه ۷ مشهد در مقطع ابتدایی بوده و امید است که گامی مثبت در رفع کاستی­ های این اداره باشد. نوع و روش تحقیق ترکیبی (پیمایشی- همبستگی- اسنادی) بوده و درجمع آوری اطلاعات، از ابزار اندازه گیری پرسشنامه­ ی ۲۰ سؤالی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي ارتباط بين سبك مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان

مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان

چکیده:هدف از انجام این پژوهش، بررسي رابطه بين سبك  مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان  می باشد. این پژوهش از نوع توصیفی-استنباطی بوده که به روش پیمایشی اجرا گردیده است، جامعه آماری این پژوهش تعداد ۱۱۳ نفر از کارکنان شعب اعم از زن و مرد می باشند. که به روش نمونه گیری طبقه ای نسبی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته برای متغيرها انتخاب شدند.روایی هر دو پرسشنامه از طریق اساتید …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد سازمان در صنعت گرانول PVC

مدیریت زنجیره تامین سبز بر عملکرد

چکیده:در شرایطی که شرکت‌های تولیدی تحت رقابت شدید مشغول فعالیت هستند، به تولید محصولات متنوع می‌پردازند و گاهی اوقات به عوارض زیست‌محیطی استفاده از مواد مختلف توجهی ندارند. این در حالیست که اجرای شیوه‌های مدیریت زیست‌محیطی مانند مدیریت زنجیره تامین سبز (GSCM)[1] می‌تواند علاوه بر حفظ مزیت رقابتی شرکت‌ها، به جلوگیری از آلودگی محیط زیست نیز کمک کند. هدف این پژوهش شرح نتایج اجرای GSCM و رابطه آن با عملکرد …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات بر واکنش های احساسی مشتریان،ارزش ادراک شده وتمایلات رفتاری

اکنش های احساسی مشتریان،ارزش ادراک شده وتمایلات رفتاری

چکیده:این روزها در حوزه بازاریابی، یک مفهوم جدید به نام بازاریابی احساسی ظهور نموده است.بازاریابی حسی از جدیدترین و مهمترین روش های بازاریابی در دنیاست که با هدف ایجاد روابط عاطفی بین شرکت و مصرف کننده و بدور از تبلیغات رسانه ای برای او برنامه ریزی شده است. بازاریابی احساسی به مطالعه چگونگی تحریک احساسات در افراد و تهییج آنان برای برای خرید یک کالا یا خدمت خاص می پردازد. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

چکیده:پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی،قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار ، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد . تکنيک جمع‌آوري اطلاعات پرسشنامه ساخت يافته است. جامعه آماري شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعيت نمونه برابر ۲۵۷ نفر مي‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت بود از ،قابلیتهای بازاریابی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي رابطه بين هوش هيجاني و قدرت تفکر استراتژيک مديران

وش هيجاني و قدرت تفکر استراتژيک

چکیده :اين پژوهش با هدف بررسي رابطه بين هوش هيجاني و قدرت تفکر استراتژيک مديران اداره مرکزي مخابرات در سال ۱۳۸۸ انجام پذيرفت. جامعه آماری مورد مطالعه کليه مديران ارشد و ميانی مرد و زن اداره مرکزي مخابرات  به حجم ۶۳ نفر بوده که بر اساس جدول کجرسی مورگان، حجم نمونه ۵۱ نفر با روش تصادفي ساده به منظور انجام تحقيق انتخاب شده و از طريق پاسخگويي به پرسشنامه هوش …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و کارآفرینی سازمانی مدیران سازمان ها

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و کارآفرینی سازمانی مدیران سازمان ها

چکیده:هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و كارآفريني سازماني مدیران سازمانهای دولتی و غیر دولتی  بود.۲۰۰ نفر از مدیران سازمانها به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد.دراین پژوهش توصیفی – همبستگی، نمونه ای به حجم ۱۳۲ نفر به روش مورگان با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.ابزار پژوهش، شامل کتب و مجلات و پرسشنامه محقق ساخته تفکر استراتژیک و پرسشنامه استانداردکارآفرینی سازمانی بر …

ادامه مطلب...