خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت بازاریابی و صادرات

پایان نامه مدیریت بازاریابی و صادرات

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازمانی کارکنان

Social capital and organizational trust of employees

چکیده:هدف پژوهش حاضر، شناسایی رابطه بین سرمایه اجتماعی واعتمادسازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان میباشد.ازآنجا که سرمایه اجتماعی از مفاهیم نوینی است که امروزه در بررسی های اجتماعی جوامع مدرن مطرح می شود و نقش عمده ای در توسعه اجتماعی ایفا می کند.همچنین مبحث اعتماد سازمانی در سازمان ها به خصوص سازمان های دولتی اهمیت فزاینده ای یافته است …

ادامه مطلب...