خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت بازاریابی

پایان نامه مدیریت بازاریابی

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات شناخت محصول و ارزش دریافت شده محصول بر اصالت ذهنی و عینی و نیت خرید محصول

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات شناخت محصول و ارزش دریافت شده محصول بر اصالت ذهنی و عینی و نیت خرید محصول 

چکیده:در دنیای رقابت های فزاینده امروز، شرکت هایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکت هایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند. هدف اصلی پژوهش بررسی و شناسایی اثرات شناخت …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند

دانلود پایان نامه بررسی نقش میانجی رضایتمندی مشتری در رابطه دلبستگی به برند و تجربه مشتری با ارزش ویژه برند

چکیده:یکی از مهمترین تحولاتی که در زمینه بهبود عملکرد در دهه آخر قرن بیستم به وقوع پیوست موضوع شناخته شدن سنجش رضایتمندی مشتری وارزش ویژه برند به عنوان الزامات اصلی سیستم های مدیریتی در موسسات و بنگاه های تجاری بود. بنابراین ایجاد پیاده سازی سیستم های سنجش رضایتمندی مشتری وارزش ویژه برند به عنوان مهمترین شاخص در امر بهبود عملکرد …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه مديريت مشاركتی با رضایتمندی كاركنان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه مديريت مشاركتی با رضایتمندی كاركنان

چکیده :پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین مديريت مشاركت و رضایتمندی کارکنان اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي خراسان شمالی انجام شده است. فرضیه اصلی پژوهش تعیین رابطه بين مديريت مشاركت و رضایتمندی کارکنان می باشد.روش تحقیق توصیفی _ پیمایشی از نوع همبستگي  است. جامعه آماری این پژوهش کارکنان اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي  خراسان شمالی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد خرید محصولات سینره

دانلود پایان نامه تاثیر تصویر فروشگاه بر روی قصد خرید

چکیده:مدیران بازاریابی می توانند تصویر فروشگاه را با افزایش تنوع محصول، بهبود کیفیت محصول، ارائه این محصولات به قیمت ارزشی که واقعی باشد، و دکوراسیون داخلی خوشایند بالا ببرند. این بهبود به طور مستقیم قصد خرید PLB را افزایش می دهد. مدیران همچنین می توانند تصویر PLB را بهبود بخشند.پژوهش حاضر از نوع كاربردي است. جامعه ي آماري، شامل افرادی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی، اقدامات هیجانی و رفتار مشتری

دانلود پایان نامه ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی

چکیده:عوامل متعددی کارایی افراد را در سازمان تحت تأثیر قرار می‌دهند مهم‌ترین آن‌ها هوش هیجانی است. مفهوم هوش هیجانی نوعی پردازش اطلاعات عاطفی است که شامل ارزیابی صحیح عواطف در خود و دیگران ابراز مناسب عواطف، تعلیم سازگارانه عواطف است. هدف اصلی این پژوهش ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی، اقدامات هیجانی و رفتار مشتری مدارانه است. پژوهش حاضر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی وکیفیت ارتباط با مشتری بر روی وفاداری مشتری

رفتار فروش اخلاقی وکیفیت ارتباط با مشتری

چکیده:در آگاهی اخلاقی بسط یافته و فشار رقابتی افزایش یافته ی امروز،  مفاهیم رفتار اخلاقی موسسات مالی ، عامل تعیین کننده حیاتی برای وفاداری مشتری شده است.پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعه ي آماري، مشتریان بانک اقتصاد نوین شهر تهران هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۳۸۴ پرسشنامه توزيع شد. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات مستقیم پزشک بر روی تجویز دارو به مصرف کنندگان

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات مستقیم پزشک بر روی تجویز دارو به مصرف کنندگان

چکیده:بيست سال پيش براي اولين بار، دارو‌سازان شروع به فروش مستقيم دارو به عامه مردم كردند.هدف اصلی این تحقیق تاثیر تبلیغات مستقم پزشک برروی تجویز دارو به مصرف کنندگان می باشد.پژوهش حاضر از نظر هدف، پژوهشي كاربردي و از نظر روش جمع آوري داده ها، پيمايشي است. براي جمع آوري داده هاي پژوهش از ابزار پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها

Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook

چکیده:ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي تاثير رضايت‌مندي و وفاداري مشتريان بر روي عملکرد مالي بانک

رضايت‌مندي و وفاداري مشتريان

چکیده:عملکرد مالی در بانکداری متّکی بر حفظ ارتباط بلند‌مدت با مشتریان است و علت آن ماهیّت محصولات و خدماتی است که ارائه می‌دهد. همچنین از دست رفتن مشتری نیز مورد توجه این حوزه است. لذا اهمیت مقوله‌ی میزان رضایت‌مندی مشتری در بخش خدمات مالی به طور گسترده قابل توجه است و فعالیت بازاریابی بسیاری از بانک‌ها نیز تمرکز بر حصول …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی اثرات رفتار اخلاقی فروش و شهرت نیروی فروش بر ارزش های تجربی افزوده شده مشتری و تعهد روابط

دانلود پایان نامه بررسی اثرات رفتار اخلاقی فروش و شهرت نیروی فروش بر ارزش های تجربی افزوده شده مشتری و تعهد روابط

امروزه فروشنده به عنوان اولين رابط سازمان، تاثير قابل توجهي بر ادراک مشتري از قابل اتکابودن سازمان ارائه دهنده خدمات و ارزش خدماتش و نهايتا منافع مشتري، در ابقاي رابطه خود با سازمان متبوع فروشنده دارد. هدف اصلی این پژوهش بررسی اثرات رفتار اخلاقی فروش و شهرت نیروی فروش بر ارزش های تجربی افزوده شده مشتری و تعهد روابط است. …

ادامه مطلب...