پایان نامه مدیریت بازاریابی

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک الکترونیک بر توسعه صادرات

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک الکترونیک بر توسعه صادرات

جهانی شدن بازار ها، یکپارچگی اقتصاد جهانی، رقابت شدید، عدم اطمینان، ناپایداری محیط تجارت در سطح جهان الزامات نوینی را برای کشورهایی که علاقمند به بقاء و رقابت در محیط پیچیده و ناپایدار اقتصاد جهانی هستند، پدید آورده اند. این الزامات در بر گیرنده ی مواردی همچون استفاده از ابزارها، تکنولوژی ها و روش های جدید برای انجام فعالیت های …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع بر افزایش بهره وری کارکنان

مدیریت کیفیت جامع

این پژوهش باهدف بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع برافزایش بهره وری کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از روش تحقیق توصیفی-همبستگی انجام گرفت،حجم نمونه موردمطالعه ۳۵۷ نفربودکه ازطریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب گردید.ابزاراندازه گیری شامل دوپرسشنامه مدیریت کیفیت جامع وبهره وری نیروی انسانی بودکه اعتبارآنها بااستفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۹۸ و ۰/۹۷به دست آمده که نشانگر اعتبار نشان …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها

قابلیت های پویای بازاریابی

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی توان تأثیر فناوری های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان ها می توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

دانلود پایان نامه  بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان می باشد. بعد از بررسی اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثر کل، تاثیر گذارترین متغیر برون زا در تاثیر شخصیت برند بر پاسخ مشتریان محصولات شرکت اپل شناسایی می شود تا در آینده، شرکت های فعال در این صنعت بتوانند با سرمایه گذاری روی این عامل، ارزش برند …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

چکیده:تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد استفاده قرار می گیرد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی است. جامعه آماری در- این تحقیق کلیه کارکنان نمایندگی های شرکت ال جی  استان تهران هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان

عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (7p)

چکیده:پژوهش حاضر از نظر نحوه­ی گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی،و­از نظر هدف، کاربردی می باشد.جامعه ی آماری، مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان بیرجند هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۷۷ پرسشنامه استاندارد توزیع شد. هدف اصلی پژوهش، بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان موسسه مالی و اعتباری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی و تبیین رابطه نقش برند برای رسیدن به سازمان در کلاس جهانی

نقش برند برای رسیدن به سازمان در کلاس جهانی

چکیده:امروزه هیچ کشوری نمی‌تواند جدا از اقتصاد جهانی باشد. اگر کشوری بازار های خود را به روی رقابت خارجی ببندد، اهالی آن خواه ناخواه تاوان آن را با خرید کالاهایی با کیفیت پائین تر و قیمت بالاتر، پرداخت خواهند کرد. از طرف دیگر، در صورتی که بازار ها بازنگه داشته شوند، مسلماً کشور با رقابت سختی مواجه گردیده و عرصه …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

چکیده:امروزه ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصه اقتصاد و تجارت، منجر به شکل گیری انقلابی به نام «تجارت الکترونیکی» شده است برای موفقیت در دنیای الکترونیکی، اوّلین و مهمترین گام، برنامه ریزی جهت شناسایی موانع و محرک بکارگیری تجارت الکترونیکی می باشد. عوامل متعددی در بکارگیری و توسعه تجارت الکترونیکی مؤثر هستند که از جمله مهمترین این عوامل محرک …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری(CRM)با تاکید برعوامل سازمانی درصنعت بیمه

پذیرش سیستم CRM

چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)  است.هدف ما در این پژوهش بررسی عوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه کارآفرین شهر …

ادامه مطلب...