خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت بازرگانی (صفحه 4)

پایان نامه مدیریت بازرگانی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه جو سازمانی و انگیزش کارکنان

جو سازمانی و انگیزش کارکنان

چکیده:هدف اين تحقیق بررسي رابطه جو سازمانی و انگیزش  کارکنان در شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی می باشد. این پژوهش از نظر هدف جزء پژوهش­ های کاربردی محسوب می شود. روش تحقیق، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری آن شامل کلیه کارکنان آب منطقه خراسان شمالی که تعداد ۱۱۱ نفر می­باشند. به دلیل کم بودن تعداد جامعه، از روش …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع بر افزايش بهره وري کارکنان

مدیریت کیفیت جامع

این پژوهش باهدف بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع برافزايش بهره وري کارکنان در دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي از روش تحقيق توصيفي-همبستگي انجام گرفت،حجم نمونه موردمطالعه ۳۵۷ نفربودكه ازطريق نمونه گيري تصادفي طبقه اي انتخاب گرديد.ابزاراندازه گيري شامل دوپرسشنامه مديريت كيفيت جامع وبهره وري نيروي انساني بودكه اعتبارآنها بااستفاده از روش آلفاي كرونباخ به ترتيب ۰/۹۸ و ۰/۹۷به دست آمده كه نشانگر اعتبار نشان دهنده وضعيت مطلوب و بسيار خوب اعتبار مولفه ها و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها

قابلیت های پویای بازاریابی

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی توان تأثیر فناوری های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان ها می توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها است. پژوهش حاضر از نظر هدف، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان می باشد. بعد از بررسی اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثر کل، تاثیر گذارترین متغیر برون زا در تاثیر شخصیت برند بر پاسخ مشتریان محصولات شرکت اپل شناسایی می شود تا در آینده، شرکت های فعال در این صنعت بتوانند با سرمایه گذاری روی این عامل، ارزش برند خود را، که مهمترین دارایی نامشهودشان است، افزایش دهند.برای گردآوری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای موجود در بازار سرمایه ایران

انعطاف پذیری مالی

سازمان ها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند ، اقتصادی که در آن دانش و دارایی های نامشهود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است . یکی از اجزای دارایی نامشهود سرمایه فکری می باشد که تاثیر مهمی بر عملکرد و پیاده سازی استراتزیک سازمان دارد از این رو شناسایی ، اندازه گیری و مدیریت سرمایه فکری دارای اهمیت خاصی است و منجر به …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه ارائه مدل جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی با تمرکز بر فاز ساختمان و نصب

مدیریت ریسک پروژه ها

ریسک در پروژه یک رویداد غیر قطعی است که در صورت وقوع اثر مثبت یا منفی بر روی اهداف پروژه می باشد .این عوامل ریسک زا و غیر قطعی می تواند دستیابی به اهداف پروژه عظیم را تحت تاثیر قرار دهند. براساس مدیریت ریسک پروژه شامل اقداماتی جهت شناسایی .تحلیل و پاسخگویی به موارد عدم قطعیت نقش موثری در حداکثر سازی نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن وقایع نامطلوب …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان و بهره وری در صنایع خدماتی

هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان

چکیده:امروزه سازمان­ها به دنبال افرادي هستند كه بتوانند عملكرد مطلوبي داشته باشند و از سوی دیگر توانايي برقراری ارتباط و تطبيق مستمر با افرادي از فرهنگ­هاي مختلف را دارا باشد،همچنین بهره وری و رضایت مشتریان دو عنصر حیاتی و مهم در سازمان ها هستتند که می توانند تحت تاثیر عوامل متعددی نظیر فرهنگ و رفتار قرار گیرند. کليد اصلي حيات هر سازمانی، حفظ مشتريان رضايتمند است.رضايتمندي مشتری يکي از موضوعات …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری

الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان

چکیده:اقتصاد رفتاري  به عنوان يکي از شاخه هاي نسبتا جديد در دانش اقتصادي که با هدف ارتقاء دانش اقتصادي و نزديک کردن مدلهاي اقتصادي با واقعيت هاي بيروني شکل گرفته است، طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است.هدف اصلی این پژوهش بررسی الگوی اقتصاد رفتاری مصرف کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری فروشگاه هایپر استار می باشد.روش تحقيق، توصيفي- پيمايشي و از نوع كاربردي است. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان

عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (7p)

چکیده:پژوهش حاضر از نظر نحوه­ی گردآوري داده ها توصيفی پيمايشی،و­از نظر هدف، كاربردي می باشد.جامعه ي آماري، مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان بيرجند هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۷۷ پرسشنامه استاندارد توزيع شد. هدف اصلي پژوهش، بررسي تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهربود. با بررسي مباني نظري­و يافته هاي پژوهش هاي قبلي، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار کنند و هم چنین برای آغاز ارتباط با مشتریان بالقوه. …

ادامه مطلب...