خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت بازرگانی (صفحه 5)

پایان نامه مدیریت بازرگانی

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای موجود در بازار سرمایه ایران

انعطاف پذیری مالی

سازمان ها در حال وارد شدن به اقتصاد مبتنی بر دانش هستند ، اقتصادی که در آن دانش و دارایی های نامشهود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها شناخته شده است . یکی از اجزای دارایی نامشهود سرمایه فکری می باشد که تاثیر مهمی بر عملکرد و پیاده سازی استراتزیک سازمان دارد از این رو شناسایی ، اندازه گیری و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه ارائه مدل جهت مدیریت ریسک پروژه های پتروشیمی با تمرکز بر فاز ساختمان و نصب

مدیریت ریسک پروژه ها

ریسک در پروژه یک رویداد غیر قطعی است که در صورت وقوع اثر مثبت یا منفی بر روی اهداف پروژه می باشد .این عوامل ریسک زا و غیر قطعی می تواند دستیابی به اهداف پروژه عظیم را تحت تاثیر قرار دهند. براساس مدیریت ریسک پروژه شامل اقداماتی جهت شناسایی .تحلیل و پاسخگویی به موارد عدم قطعیت نقش موثری در حداکثر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان و بهره وری در صنایع خدماتی

هوش فرهنگی بر رضایت مشتریان

چکیده:امروزه سازمان­ها به دنبال افرادي هستند كه بتوانند عملكرد مطلوبي داشته باشند و از سوی دیگر توانايي برقراری ارتباط و تطبيق مستمر با افرادي از فرهنگ­هاي مختلف را دارا باشد،همچنین بهره وری و رضایت مشتریان دو عنصر حیاتی و مهم در سازمان ها هستتند که می توانند تحت تاثیر عوامل متعددی نظیر فرهنگ و رفتار قرار گیرند. کليد اصلي حيات …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری

الگوی اقتصاد رفتاری مصرف‌کنندگان

چکیده:اقتصاد رفتاري  به عنوان يکي از شاخه هاي نسبتا جديد در دانش اقتصادي که با هدف ارتقاء دانش اقتصادي و نزديک کردن مدلهاي اقتصادي با واقعيت هاي بيروني شکل گرفته است، طی چند دهه گذشته از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است.هدف اصلی این پژوهش بررسی الگوی اقتصاد رفتاری مصرف کنندگان در انتخاب نام و نشان تجاری فروشگاه هایپر استار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان

عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (7p)

چکیده:پژوهش حاضر از نظر نحوه­ی گردآوري داده ها توصيفی پيمايشی،و­از نظر هدف، كاربردي می باشد.جامعه ي آماري، مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان بيرجند هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۷۷ پرسشنامه استاندارد توزيع شد. هدف اصلي پژوهش، بررسي تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان موسسه مالی و اعتباری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

چکیده:امروزه ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصه اقتصاد و تجارت، منجر به شکل گیری انقلابی به نام «تجارت الکترونیکی» شده است برای موفقیت در دنیای الکترونیکی، اوّلین و مهمترین گام، برنامه ریزی جهت شناسایی موانع و محرک بکارگیری تجارت الکترونیکی می باشد. عوامل متعددی در بکارگیری و توسعه تجارت الکترونیکی مؤثر هستند که از جمله مهمترین اين عوامل محرک …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری(CRM)با تاکید برعوامل سازمانی درصنعت بیمه

پذیرش سیستم CRM

چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)  است.هدف ما در این پژوهش بررسی عوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه کارآفرین شهر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي ارتباط بين سبك مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان

دانلود پایان نامه بررسي ارتباط بين سبك مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان

چکیده:هدف از انجام این پژوهش، بررسي رابطه بين سبك  مديريت مشاركتي و كارائي كاركنان  می باشد. این پژوهش از نوع توصیفی-استنباطی بوده که به روش پیمایشی اجرا گردیده است، جامعه آماری این پژوهش تعداد ۱۱۳ نفر از کارکنان شعب اعم از زن و مرد می باشند. که به روش نمونه گیری طبقه ای نسبی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته …

ادامه مطلب...