وردپرس مانیا قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه > پایان نامه > پایان نامه مدیریت رسانه

پایان نامه مدیریت رسانه

دانلود پایان نامه بررسی نقش تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند)درصفحات اجتماعی رستوران ها

Enhancing consumer–brand relationships on restaurant Facebook

چکیده:ایجاد و حفظ وفاداری به برند یکی از زمینه های اصلی تحقیقات بازاریابان است که بازاریابان از ابزارهای متعددی برای حفظ وفاداری به برند مشتریان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای جدیدی است که برای حفظ وفاداری به برند مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تقویت روابط مصرف کننده با نام تجاری (برند) در صفحات اجتماعی رستوران های (لوشاتر، البرز،رستوران گردان برج …

ادامه مطلب..

دانلود پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری

چکیده :با پیشرفت فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی در سالهای اخیر، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در جهت کسب مزیت رقابتی موردتوجه بسیاری از موسسات قرار گرفته است همچنین گسترش روزافزون استفاده از اينترنت منجر به ايجاد شبكه هاي اجتماعي شده كه قابليت بيان عقايد و احساسات توسط افراد را در گروهها فراهم مي كند. اين پديده مزيت گسترش روابط فردي و گروهي بدون نياز به ارتباطات رو در رو را …

ادامه مطلب..

دانلود پایان نامه تاثیر استفاده از فن آوری های رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

رسانه های اجتماعی برعملکرد ارتباط با مشتری

چکیده:تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) مورد استفاده قرار می گیرد. پژوهش حاضر از نوع كاربردي و پيمايشي است. جامعة آماري در- اين تحقيق كلية کارکنان نمایندگی های شرکت ال جی  استان تهران هستند. براي انتخاب نمونه از نمونه گيري تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۱۴۴ پرسشنامه توزيع شد. هدف پژوهش، بررسی …

ادامه مطلب..

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار کنند و هم چنین برای آغاز ارتباط با مشتریان بالقوه. …

ادامه مطلب..

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت ارتباط با مشتری(CRM)با تاکید برعوامل سازمانی درصنعت بیمه

پذیرش سیستم CRM

چکیده:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای مدیریت ارتباط بامشتری(CRM)  است.هدف ما در این پژوهش بررسی عوامل سازمانی بر ارتباط مدیریت دانش(KM )با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه کارآفرین شهر قزوین می باشد.وبرای ابزار تحقيق، پرسش نامه­ هايی حاوي ۳۸ …

ادامه مطلب..

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان …

ادامه مطلب..