چکیده:دراین مقاله تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را بررسی میکند و پیامدهای آن را برای تعامل مشتری، نرخ تبدیل و عملکرد کلی بازاریابی بررسی میکند. این مطالعه از یک رویکرد ترکیبی استفاده می کند، ترکیبی از نظرسنجی های کمی با مصاحبه های کیفی و بحث های گروهی متمرکز. یافتههای حاصل از تجزیه و تحلیل کمی رابطه مثبت …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت
چکیده:هدف از این پایان نامه ایجاد یک پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت بیتیومیپوجات بود، زیرا آنها قبلاً استراتژی بازاریابی نداشتند. فروشگاه آنلاین این شرکت چند سالی است که فعالیت می کند و آنها نیاز به یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش خود داشتند. و مشتریان جدید جذب کنید. شرکت بیتیومیپوجات می خواست بداند برای دستیابی به این اهداف به چه …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه تاثیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکتها
چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکتها را تغییر میدهد. مدیران شرکتهای B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسبترین تکنیکهای تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجامشده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد
چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوریهای …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
چکیده :با پیشرفت فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی در سالهای اخیر، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در جهت کسب مزیت رقابتی موردتوجه بسیاری از موسسات قرار گرفته است همچنین گسترش روزافزون استفاده از اينترنت منجر به ايجاد شبكه هاي اجتماعي شده كه قابليت بيان عقايد و احساسات توسط افراد را در گروهها فراهم مي كند. اين پديده مزيت گسترش روابط فردي …
ادامه مطلب...دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که در جهت افزایش فروش، و بهبود برندینگ و بازاریابی شرکتها در فضای آنلاین انجام میشود. دیجیتال مارکتینگ یک حوزه بینرشتهای محسوب شده و پیشرفت در آن نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینههای مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین میباشد. هماکنون شرکتهای بزرگ در جهان و ایران در حال شروع یا گسترش …
ادامه مطلب...