مرداد 30, 1399 پایان نامه بازاریابی داخلی, پایان نامه مدیریت بازاریابی, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق, مقاله, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 1,198
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال 1978، بری آن را معرفی کرد (بری، 1987). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، 1987). به اعتقاد …
ادامه مطلب... مرداد 4, 1399 پایان نامه مدیریت گردشگری, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق, کارشناسی ارشد 478
چکیده:باتوجه ویژه به روابط عمومی، بهعنوان نهادي که میتواند بهصورت نظاممند، برنامهریزیشده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و این مسئله نقش روابط عمومی را چشمگیرتر میسازد . یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخههای تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است …
ادامه مطلب... خرداد 14, 1399 آموزش, پایان نامه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, دانلود رایگان, مقالات ISI, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی 1,893
سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات و کتاب ها …
ادامه مطلب... خرداد 12, 1399 پایان نامه, پایان نامه مدیریت آموزشی, پایان نامه مدیریت استراتژیک, پایان نامه مدیریت دانش, پایان نامه مدیریت دولتی, پایان نامه مدیریت رفتار سازمانی, پروژه سمینار تحقیق و تتبع 1,770
چکیده :این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین سبکهای مدیریت با بهره وری نیروی انسانی در شرکت آلومینای ایران انجام پذیرفته است . روش این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات نیز دوپرسشنامه می باشد . جامعه مورد مطالعه که تعداد آنان 1910 نفر می باشد شامل کلیه کارکنان شرکت آلومینای ایران می باشد …
ادامه مطلب... اردیبهشت 4, 1398 پایان نامه, پایان نامه مدیریت MBA, پایان نامه مدیریت آموزشی, پایان نامه مدیریت اجرایی, پایان نامه مدیریت تحول, پایان نامه مدیریت دولتی, پروژه سمینار تحقیق و تتبع 666
چكيده:پژوهش حاضر به منظور بررسی نقش های رهبری سازمان و استقرار سازمان یادگیرنده در اداره کل آموزش وپرورش خراسان در سال 90-91صورت پذیرفته است، که پایه نظری پژوهش حاضر بر اساس تئوری و مدل سنگه می باشد به همین منظور نقش های رهبری به عنوان متغیر پیش بین و استقرار سازمان یادگیرنده به عنوان متغیر ملاک مورد بررسی قرار گرفته …
ادامه مطلب... فروردین 24, 1398 پایان نامه, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه بازاریابی اینترنتی, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق, مقاله بازاریابی 1,050
مقدمه:رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﯿﺎن ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ اﯾﺠﺎد، ﺑﻪ اﺷﺘﺮاك ﮔﺬاري و ﯾﺎ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت ایدهها در ﺟﻮاﻣﻊ و شبکههای ﻣﺠﺎزي میپردازند (اهلکیویست و دیگران،2008). ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺼﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻒ میشود ﮐﻪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از وب ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ میلیونها ﮐﺎرﺑﺮ از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺑﺎ ﻋﻼﯾﻖ، دیدگاهها و سرگرمیهای ﻣﺸﺎﺑﻪ را ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭘﯿﻮﻧﺪ …
ادامه مطلب... فروردین 22, 1398 پایان نامه, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پروژه کسب و کار, پیشینه تحقیق, مقالات ترجمه شده 319
چکیده:هدف اصلی این هدف اصلی بررسی تأثیر مذهب، ایدئولوژیهای اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی میباشد. جامعه آماری این تحقیق را دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واحد کرج شکل میدهند. حجم نمونه در این تحقیق 121 است. شایان ذکر است روش …
ادامه مطلب... فروردین 18, 1398 پایان نامه, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه کسب و کار 384
1-مقدمه:از آغاز انقلاب خدمت به مشتري در حدود بيست سال قبل، رضايت مشتري به عنوان يكي از عناصر و الزامات اصلي سيستمهاي مديريتي در موسسات و بنگاههاي اقتصادي مطرح شد. تلاش و كوشش فراواني كه امروزه در جهت ارتقاي ابزارهاي مديريت عملكرد و گسترش نگرش مشتري مداري توسط محققان ، كارشناسان و مديران سازمانهاي تجاري صورت مي گيرد نشان دهنده …
ادامه مطلب... اسفند 11, 1397 پایان نامه, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق 189
مقدمه:امروزه بسیاری از صاحب نظران معتقدند که به دلایلی همچون خصوصی سازی و انتقال قدرت اقتصادی از دولتها به سازمانها و در نتیجه، کوچک شدن دولتها، برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی، دولتها دارای منابع و قدرت لازم نیستند و سازمانها باید دولتها را در این زمینه یاری نماید. اگر چه در سالهای اخیر، در سطح جهان، پیشرفتهای قابل …
ادامه مطلب... اسفند 5, 1397 پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق 219
چکیده :امروزه موفقیت سازمانها را دانش مدیریت به کار گرفتهشده در آن معیّن میکند. دانش مدیریت با رویکرد نوین، ساز و کاری را به سازمانهای هزارۀ سوم ارائه میدهد که دارای دو خصیصۀ اصلی، تحول و کیفیت است. مدیریت کیفیت با تحول سازمانی مستمر، پایداری و پویایی آنان را در مقابل تغییرات سریع ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و فنّاوری جهان تضمین …
ادامه مطلب...