چکیده:پژوهش حاضر با هدف تعییین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی در بانک ملت شعب استان ایلام انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از نوع تحلیلی- همبستگی می باشد. که با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه …
ادامه مطلب...بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال 1978، بری آن را معرفی کرد (بری، 1987). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، 1987). به اعتقاد …
ادامه مطلب...دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری
چکیده:باتوجه ویژه به روابط عمومی، بهعنوان نهادي که میتواند بهصورت نظاممند، برنامهریزیشده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و این مسئله نقش روابط عمومی را چشمگیرتر میسازد . یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخههای تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است …
ادامه مطلب...دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده
مقدمه:رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﯿﺎن ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ اﯾﺠﺎد، ﺑﻪ اﺷﺘﺮاك ﮔﺬاري و ﯾﺎ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت ایدهها در ﺟﻮاﻣﻊ و شبکههای ﻣﺠﺎزي میپردازند (اهلکیویست و دیگران،2008). ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ رسانههای اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺼﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻒ میشود ﮐﻪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از وب ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ میلیونها ﮐﺎرﺑﺮ از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺑﺎ ﻋﻼﯾﻖ، دیدگاهها و سرگرمیهای ﻣﺸﺎﺑﻪ را ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭘﯿﻮﻧﺪ …
ادامه مطلب...دانلود مقاله بررسی تأثیر مذهب،ایدئولوژیهای اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده
چکیده:هدف اصلی این هدف اصلی بررسی تأثیر مذهب، ایدئولوژیهای اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی میباشد. جامعه آماری این تحقیق را دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واحد کرج شکل میدهند. حجم نمونه در این تحقیق 121 است. شایان ذکر است روش …
ادامه مطلب...دانلود پروژه تأثیر عدم اطمینان محیطی بر افزایش رضایت مشتری از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت
مقدمه:امروزه بسیاری از صاحب نظران معتقدند که به دلایلی همچون خصوصی سازی و انتقال قدرت اقتصادی از دولتها به سازمانها و در نتیجه، کوچک شدن دولتها، برای حل مشکلات اجتماعی و زیست محیطی، دولتها دارای منابع و قدرت لازم نیستند و سازمانها باید دولتها را در این زمینه یاری نماید. اگر چه در سالهای اخیر، در سطح جهان، پیشرفتهای قابل …
ادامه مطلب...دانلود پروژه بررسی مدیریت کیفیت جامع بر روی عملکرد سازمانی کارکنان
چکیده :امروزه موفقیت سازمانها را دانش مدیریت به کار گرفتهشده در آن معیّن میکند. دانش مدیریت با رویکرد نوین، ساز و کاری را به سازمانهای هزارۀ سوم ارائه میدهد که دارای دو خصیصۀ اصلی، تحول و کیفیت است. مدیریت کیفیت با تحول سازمانی مستمر، پایداری و پویایی آنان را در مقابل تغییرات سریع ساختارهای اجتماعی، اقتصادی و فنّاوری جهان تضمین …
ادامه مطلب...