پروژه

پایان نامه بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی در صنعت بانکداری

چکیده:پژوهش حاضر با هدف تعییین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی در بانک ملت شعب استان ایلام انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از نوع تحلیلی- همبستگی می باشد. که با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

بورس و اوراق بهادار

 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان: اولین بورس اوراق بهادار در دنیا در شهر آمستردام و توسط اولین شرکت چند ملیتی به نام «کمپانی هند شرقی هلند» پدیدار شد. به همین نحو، شرکت «کمپانی هند شرقی هلند» اولین شرکتی بود که سهام منتشر کرد. این شرکت به مرحله‎ای رسیده بود که می‌بایست در امور اقتصادی خود تغییر ساختار دهد …

ادامه مطلب...

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

 بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …

ادامه مطلب...

ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک

سامانه همانندجو

انتخاب موضوع پایان نامه و ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک یکی از مهم ترین و حساس ترین  مراحل در دروه دانشجویی مقطع کارشنارس ارشد است.دانشجویان بعد از جستجوی فراوان برای انتخاب موضوع پایان نامه و مشورت با اساتید، اقدام به تدوین و نگارش پروپوزال می کنند.رویه های ثبت پایان نامه ها و مقالات در سایت ایرانداک از سال ۱۳۹۵ به …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری

دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری

چکیده:باتوجه ویژه به روابط عمومی، به‌عنوان نهادی که می‌تواند به‌صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی‌شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و این مسئله نقش روابط عمومی را چشم‌گیرتر می‌سازد . یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخه‌های تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است …

ادامه مطلب...

مقاله صنعت خرده فروشی

مقاله صنعت خرده فروشی

 صنعت خرده فروشی:ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ[۱]ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻣﺠﻤﻮع ﻓﻌﺎﻟﯿـﺖ  ﻫـﺎﯾﯽ ﮐـﻪ ﻫﺪف از آن ﻫﺎ ﻓﺮوش ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﮐﺎﻻﻫﺎ و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﻣﺼﺎرف ﺷﺨﺼﯽ و ﺧﺎﻧﮕﯽ اﺳﺖ(برمن و جول،۲۰۰۶؛۱۳). ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ ﻫـﺎ را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﺮ اﺳﺎس ﺳﻄﺢ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﻧﻮع ﮐﺎﻻﻫﺎی ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﻓﺮوش، ﺳﻄﺢ ﻧﺴﺒﯽ ﻗﯿﻤـﺖ  ﻫـﺎ و ﻧـﻮع ﺳﺎزﻣﺎن و ﮔﺮدﻫﻤﺎﯾﯽ …

ادامه مطلب...

مقاله تجارت الکترونیکی

 تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی به معنای انجام دادن مبادلات تجاری از طریق شبکه به ویژه اینترنت است (راتناسینگام[۱]، ۲۰۰۵). تجارت الکترونیکی از داشتن یک سایت اینترنت فراتر می رود و شامل سفارش دادن، انجام دادن مناقصات کاریابی و کارمندیابی و مبادله اطلاعات است که با استفاده از فناوری های اطلاعات صورت می‏گیرد. در تجارت الکترونیکی، پول می تواند هم به …

ادامه مطلب...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی سبز

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی سبز

۲-۱-۱بازاریابی سبز در عصر حاضر محیط زیست به مساله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است.اشتیاق فزاینده ای در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست به وجود آمده است.رفتار مصرف کننده در حال حرکت به سمت محصول دوستدار محیط زیست …

ادامه مطلب...

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

مقدمه کارآفرینی به عنوان موتور محرکه اقتصادی شناخته شده است . امروز توجه به کارآفرینی به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشور ها محسوب می گردد. کارآفرینی سازمانها می توانند خلاقیت و نوآوری را از طریق تشویق کارکنان برای فکر کردن توسعه بدهند، بنابراین سازمان ها در صورتی می توانند موفق باشند که از نیروی انسانی خلاق …

ادامه مطلب...