مقاله استراتژیک

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله انگلیسی نقش تعدیل کننده رابطه پیوند نسبی در بین شیوه های زنجیره تامین سبز و عملکرد

Green supply chain practices

Abstract:Previous research has paid attention to the effect of green supply chain practices on green innovation performance. However, little has been done to examine the substantive role of relational bonding in green supply chain management context. This study attempts to identify relational bonding as a potential moderator and examines the relationships between green supply chain practices, relational bonding, and green …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

چکیده:پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی،قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار ، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد . تکنیک جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه ساخت یافته است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری:نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش

چکیده:بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط  فروشنده در رابطه بین شهرت  نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری  است. یک پرسش نامه ایجاد گردید و داده ها از ۲۲۹ مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات ۵ بانک در کانادا کار می کردند …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و کارآفرینی سازمانی مدیران سازمان ها

دانلود پایان نامه بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و کارآفرینی سازمانی مدیران سازمان ها

چکیده:هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک و کارآفرینی سازمانی مدیران سازمانهای دولتی و غیر دولتی  بود.۲۰۰ نفر از مدیران سازمانها به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد.دراین پژوهش توصیفی – همبستگی، نمونه ای به حجم ۱۳۲ نفر به روش مورگان با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.ابزار پژوهش، شامل کتب و مجلات و …

ادامه مطلب...