چکیده:دراین مقاله تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را بررسی میکند و پیامدهای آن را برای تعامل مشتری، نرخ تبدیل و عملکرد کلی بازاریابی بررسی میکند. این مطالعه از یک رویکرد ترکیبی استفاده می کند، ترکیبی از نظرسنجی های کمی با مصاحبه های کیفی و بحث های گروهی متمرکز. یافتههای حاصل از تجزیه و تحلیل کمی رابطه مثبت …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت
چکیده:هدف از این پایان نامه ایجاد یک پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت بیتیومیپوجات بود، زیرا آنها قبلاً استراتژی بازاریابی نداشتند. فروشگاه آنلاین این شرکت چند سالی است که فعالیت می کند و آنها نیاز به یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش خود داشتند. و مشتریان جدید جذب کنید. شرکت بیتیومیپوجات می خواست بداند برای دستیابی به این اهداف به چه …
ادامه مطلب...نمونه پرسشنامه پایان نامه ارشد مدیریت
پرسشنامه یک ابزار تحقیقاتی است که توسط محققان برای جمعآوری دادههای کمی ایجاد میشود. این ابزار شامل یک مجموعه از سوالات است که به طور معمول به شکل فرم مکتوب یا الکترونیکی ارائه میشود و از افراد یا گروههای هدف در جامعه برای به دست آوردن نظرات، اطلاعات، یا واکاوی احوال وضعیت استفاده میشود.استفاده از پرسشنامه استاندارد در تحقیقات کارشناسی …
ادامه مطلب...دانلود مقاله تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها
چکیده:بررسی فرآیندهای سودآور که ماحصل سرمایهگذاری بانکها است، نظارت و مدیریت داخلی بانکها و یقین پیدا کردن مدیران از سلامت فرآیندهای مالی، بررسی میزان نقدینگی بانک، ارتقای سطح کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و مواردی از این قبیل اولویتهای بانکهای مهم بانکها در سطح کشور هستند. برای دستیابی بانکها به این اهداف مهم یکی از راهکارهای کاربردی، استفاده از هوش تجاری …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه تاثیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکتها
چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکتها را تغییر میدهد. مدیران شرکتهای B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسبترین تکنیکهای تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجامشده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …
ادامه مطلب...پایان نامه بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی در صنعت بانکداری
چکیده:پژوهش حاضر با هدف تعییین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی در بانک ملت شعب استان ایلام انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از نوع تحلیلی- همبستگی می باشد. که با استفاده از روش تحلیل عاملی تاییدی رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه …
ادامه مطلب...دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد
چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوریهای …
ادامه مطلب...بورس و اوراق بهادار
تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان: اولین بورس اوراق بهادار در دنیا در شهر آمستردام و توسط اولین شرکت چند ملیتی به نام «کمپانی هند شرقی هلند» پدیدار شد. به همین نحو، شرکت «کمپانی هند شرقی هلند» اولین شرکتی بود که سهام منتشر کرد. این شرکت به مرحلهای رسیده بود که میبایست در امور اقتصادی خود تغییر ساختار دهد …
ادامه مطلب...بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …
ادامه مطلب...ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک
انتخاب موضوع پایان نامه و ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل در دروه دانشجویی مقطع کارشنارسی ارشد است.دانشجویان بعد از جستجوی فراوان برای انتخاب موضوع پایان نامه و مشورت با اساتید، اقدام به تدوین و نگارش پروپوزال می کنند.رویه های ثبت پایان نامه ها و مقالات در سایت ایرانداک از سال ۱۳۹۵ به …
ادامه مطلب...