پروژه

هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال: یک تحلیل جامع

چکیده:دراین مقاله تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را بررسی می‌کند و پیامدهای آن را برای تعامل مشتری، نرخ تبدیل و عملکرد کلی بازاریابی بررسی می‌کند. این مطالعه از یک رویکرد ترکیبی استفاده می کند، ترکیبی از نظرسنجی های کمی با مصاحبه های کیفی و بحث های گروهی متمرکز. یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل کمی رابطه مثبت …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت

دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ

چکیده:هدف از این پایان نامه ایجاد یک پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت بیتیومیپوجات بود، زیرا آنها قبلاً استراتژی بازاریابی نداشتند. فروشگاه آنلاین این شرکت چند سالی است که فعالیت می کند و آنها نیاز به یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش خود داشتند. و مشتریان جدید جذب کنید. شرکت بیتیومیپوجات می خواست بداند برای دستیابی به این اهداف به چه …

ادامه مطلب...

نمونه پرسشنامه پایان نامه ارشد مدیریت

نمونه پرسشنامه پایان نامه ارشد مدیریت

پرسشنامه یک ابزار تحقیقاتی است که توسط محققان برای جمع‌آوری داده‌های کمی ایجاد می‌شود. این ابزار شامل یک مجموعه از سوالات است که به طور معمول به شکل فرم مکتوب یا الکترونیکی ارائه می‌شود و از افراد یا گروه‌های هدف در جامعه برای به دست آوردن نظرات، اطلاعات، یا واکاوی احوال وضعیت استفاده می‌شود.استفاده از پرسشنامه استاندارد در تحقیقات کارشناسی …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها

چکیده:بررسی فرآیندهای سودآور که ماحصل سرمایه‌گذاری بانک‌ها است، نظارت و مدیریت داخلی بانک‌ها و یقین پیدا کردن مدیران از سلامت فرآیندهای مالی، بررسی میزان نقدینگی بانک، ارتقای سطح کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و مواردی از این قبیل اولویت‌های بانک‌های مهم بانک‌ها در سطح کشور هستند. برای دست‌یابی بانک‌ها به این اهداف مهم یکی از راهکارهای کاربردی، استفاده از هوش تجاری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …

ادامه مطلب...