۳۰ مرداد ,۱۳۹۹ پایان نامه بازاریابی داخلی, پایان نامه مدیریت بازاریابی, پروژه, پروژه آموزش محور, پروژه سمینار تحقیق و تتبع, پروژه سمینار در مسائل بازاریابی, پیشینه تحقیق, مقاله, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 1,184
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …
ادامه مطلب... ۲ تیر ,۱۳۹۹ پروژه آموزش محور, پیشینه تحقیق, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 457
چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمیتوان تأثیر فناوریهای به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمانها میتوانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیتهای زیر ساختی تکنولوژی اطلاعات بر قابلیتهای پویای …
ادامه مطلب... ۱ خرداد ,۱۳۹۹ پایان نامه, دانلود رایگان, مقالات ISI, مقالات انگلیسی 2019, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 376
چکیده : هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده از …
ادامه مطلب... ۲۵ آبان ,۱۳۹۸ مقالات ISI, مقالات انگلیسی 2019, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 143
چکیده:تحقیق حاضر یکی از معایب بالقوه ایجاد تداعیهای برند است که با هویت مصرف کنندگان طنینانداز و پیوند مصرفکننده – برند را تسهیل میکند. محققان یک نظریه از پاسخ مصرف کنندگان را به تغییراتی پیشنهاد میدهند که هم انجمنها را در مرکز تصویر برند تعدیل کرده و یا تقویت میکند. نتایج نشان میدهد که مصرف کنندگان با درجه بالایی از …
ادامه مطلب... ۲۵ بهمن ,۱۳۹۷ مقالات ISI, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی, مقاله مدیریت دانش 253
چکیده:این مقاله مطالعات قبلی در مورد مدیریت دانش توسط تحلیل عوامل تأثیرگذار بر روی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی (WKS) را در موسسه های کوچک و متوسط (SME ها) گسترش میدهد. ما همچنین تاثیر WKS بر روی نوآوری سازمانی و اثر متوسط مهارت های تکنولوژی اطلاعات بر روی این رابطه را تحلیل می کنیم. این مقاله بر اساس تئوری تکنولوژی-سازمان-محیط …
ادامه مطلب... ۱۷ دی ,۱۳۹۷ مقالات ISI, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 294
چکیده :شرایط رایج و روشن بازار و خدمات دهی در صنعت مالی تغییر کرده است که نیاز به دانش جدید بازاریابی است. و با کمک راهنمای برای موفق شدن در مسئولیت نهایی شرکت در جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخشهای …
ادامه مطلب... ۲ آذر ,۱۳۹۷ مقالات ISI, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی, مقاله مدیریت دانش 217
برای نگارش مقالات ISI در ژورنال های خارجی معتبر ابتدا با موضوع مناسب با گرایش تحصیلی یا مورد علاقه در زمینه کاری یا شغلی پیدا کنید، سپس با توجه روش های استاندار مقاله نویسی ،مقاله خود را ویراش کرده و ان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. بعد از آماده کردن مقاله و یرایش کامل آن نوبت به انتخاب ژورنال …
ادامه مطلب... ۷ آبان ,۱۳۹۷ پایان نامه, پایان نامه رفتار مصرف کننده, پایان نامه مدیریت آموزشی, پایان نامه مدیریت اجرایی, پایان نامه مدیریت بازاریابی, پایان نامه مدیریت بازرگانی, پیشینه تحقیق, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی 330
چکیده:عوامل متعددی کارایی افراد را در سازمان تحت تأثیر قرار میدهند مهمترین آنها هوش هیجانی است. مفهوم هوش هیجانی نوعی پردازش اطلاعات عاطفی است که شامل ارزیابی صحیح عواطف در خود و دیگران ابراز مناسب عواطف، تعلیم سازگارانه عواطف است. هدف اصلی این پژوهش ارزیابی اثرات هوش هیجانی بر استقلال شغلی، اقدامات هیجانی و رفتار مشتری مدارانه است. پژوهش حاضر …
ادامه مطلب... ۳ فروردین ,۱۳۹۷ مقالات ISI, مقالات ترجمه شده, مقاله استراتژیک, مقاله بازاریابی, مقاله بازرگانی داخلی, مقاله مدیریت دانش 635
چکیده : اخیراً افزایش سریع در میزان اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را برای مقابله با یک موضوع ضروری که چگونه با استفاده از بهداشت و درمان کیفیت خدمات بهداشتی را بهبود بخشید، تحت فشار قرار داده است. سیستم مدیرت ارتباط با مشتری ( CRM ) تکنولوژی ابتکاری است که فرآیند به دست آوردن، توسعه و حفظ روابط کارآمدتر و مؤثر …
ادامه مطلب... ۷ آذر ,۱۳۹۶ پایان نامه, پایان نامه مدیریت آموزشی, پایان نامه مدیریت اجرایی, پایان نامه مدیریت استراتژیک, پایان نامه مدیریت بازرگانی, پایان نامه مدیریت تحول, پروژه, مقاله استراتژیک, مقاله بازرگانی داخلی 624
چکیده:مطالعه شرکتها بیانگر آن است که با توجه به تغییرات زیاد محیط کسب و کار، شرکتهای موفق علاوه بر اینکه از رقبای خود بهتر کار میکنند، با تغییرات محیطی خود نیز سازگارترند و در مواجهه با محیط متغیر، برنامه ریزی لازم را دارند. به گونهای که توجه به مشخصههای محیطی کسب و کار در انتخاب ساختارها و استراتژیهای سازمانی باعث …
ادامه مطلب...