مقالات انگلیسی 2019

تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین 

تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین 

چکیده : هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده  از …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله انگلیسی واکنش مصرف‌کننده به تغییرات استراتژیک در تصویر نام و نشان تجاری

Consumer response

چکیده:تحقیق حاضر یکی از معایب بالقوه ایجاد تداعی‌های برند است که با هویت مصرف کنندگان طنین‌انداز و پیوند مصرف‌کننده – برند را تسهیل می‌کند. محققان یک نظریه از پاسخ مصرف کنندگان را به تغییراتی پیشنهاد می‌دهند که هم انجمن‌ها را در مرکز تصویر برند تعدیل کرده و یا تقویت می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که مصرف کنندگان با درجه بالایی از …

ادامه مطلب...