پیشینه تحقیق

دانلود ادبیات نظری گردشگری در عصر کرونا(کووید-19)

در دسامبر سال 2019 ،چندین مرکز بهداشتی و درمانی در شهر ووهان در چین (استان هوبئی) گروهی از افراد مبتلا به ذات الریه را گزارش دادند که علائم بالینی آنها شبیه علائم سندرم حاد تنفسی حاد کرونا یا کروناویروس است که در سال 2002 در استان گوانگدونگ ظهور کرد و به شیوع جهانی منجر شد (کوبارت و استبلر ، 2020؛ …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

رفتار مصرف کننده حوزه بسیار جالبی برای مطالعه است. به دلیل آن که همه ما کالاها و خدماتی را خریداری می کنیم و می توانیم بر تجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم. یکی از اهداف این کتاب، بررسی مثال های آموزنده متعددی است که نشان میدهد چگونه سیاستگذاران عمومی و سازمان …

ادامه مطلب...

یادگیری و خود راهبری در دانش آموزان (تعاریف و نظریه ها)

یادگیری و خود راهبری در دانش آموزان(تعاریف و نظریه ها)

 تعاريف يادگيري : از جمله ویژگی‌های انسان ، استعداد خاص او در یادگیری است . به یقین می‌توان گفت که پیدایش و بقای تمدن و فرهنگ انسان، به وجود استعداد یادگیری او بستگی داشته و یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت‌ های اجتماعی در زندگی انسان، یادگیری است  .کودک در آغاز، با برخی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فیزیولوژیک و غریزی، پا به دنیا …

ادامه مطلب...

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

 بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال 1978، بری آن را معرفی کرد (بری، 1987). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، 1987). به اعتقاد …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه روابط عمومی در بازاریابی گردشگری

چکیده:باتوجه ویژه به روابط عمومی، به‌عنوان نهادي که می‌تواند به‌صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی‌شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است و این مسئله نقش روابط عمومی را چشم‌گیرتر می‌سازد . یکی از نکات بسیار حساس در تعامل با مردم نقش شاخه‌های تبلیغات و بازاریابی در روابط عمومی است …

ادامه مطلب...

مقاله تجارت الکترونیکی

 تجارت الكترونيكي تجارت الكترونيكي به معناي انجام دادن مبادلات تجاري از طريق شبكه به ويژه اينترنت است (راتناسینگام[1]، 2005). تجارت الكترونيكي از داشتن يك سايت اينترنت فراتر مي رود و شامل سفارش دادن، انجام دادن مناقصات كاريابي و كارمنديابي و مبادله اطلاعات است كه با استفاده از فناوري هاي اطلاعات صورت مي‏گيرد. در تجارت الكترونيكي، پول مي تواند هم به …

ادامه مطلب...

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی سبز

مبانی نظری و پیشینه بازاریابی سبز

2-1-1بازاریابی سبز در عصر حاضر محیط زیست به مساله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است.اشتیاق فزاینده ای در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست به وجود آمده است.رفتار مصرف کننده در حال حرکت به سمت محصول دوستدار محیط زیست …

ادامه مطلب...

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

مقدمه کارآفرینی به عنوان موتور محرکه اقتصادي شناخته شده است . امروز توجه به کارآفرینی به عنوان يکي از شاخص هاي مهم توسعه يافتگي کشور ها محسوب مي گردد. کارآفرینی سازمانها مي توانند خلاقيت و نوآوري را از طريق تشويق کارکنان براي فکر کردن توسعه بدهند، بنابراين سازمان ها در صورتي مي توانند موفق باشند که از نيروي انساني خلاق …

ادامه مطلب...

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی

1-2) تعاريف هوش هوش عبارت است از توانايي يادگيري و به کار بردن آنچه ياد گرفته شده، در سازگاري با اوضاع و احوال تازه و حل مسائل و مشكلات تازه(مان،1378) مجموعه استعدادهايي است كه با آنها شناخت پيدا مي­کنیم، شناخت ها را به ياد مي سپاريم و عناصر تشكيل دهنده فرهنگ را به كار مي بريم تا مسائل زندگي روزانه …

ادامه مطلب...