پروژه بازاریابی اینترنتی

هوش مصنوعی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال: یک تحلیل جامع

چکیده:دراین مقاله تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را بررسی می‌کند و پیامدهای آن را برای تعامل مشتری، نرخ تبدیل و عملکرد کلی بازاریابی بررسی می‌کند. این مطالعه از یک رویکرد ترکیبی استفاده می کند، ترکیبی از نظرسنجی های کمی با مصاحبه های کیفی و بحث های گروهی متمرکز. یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل کمی رابطه مثبت …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت

دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ

چکیده:هدف از این پایان نامه ایجاد یک پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت بیتیومیپوجات بود، زیرا آنها قبلاً استراتژی بازاریابی نداشتند. فروشگاه آنلاین این شرکت چند سالی است که فعالیت می کند و آنها نیاز به یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش خود داشتند. و مشتریان جدید جذب کنید. شرکت بیتیومیپوجات می خواست بداند برای دستیابی به این اهداف به چه …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده

دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده

مقدمه:رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﯿﺎن ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ اﯾﺠﺎد، ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاری و ﯾﺎ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت ایده‌ها در ﺟﻮاﻣﻊ و شبکه‌های ﻣﺠﺎزی می‌پردازند (اهلکیویست و دیگران،۲۰۰۸). ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺼﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻒ می‌شود ﮐﻪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از وب ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ میلیون‌ها ﮐﺎرﺑﺮ از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺑﺎ ﻋﻼﯾﻖ، دیدگاه‌ها و سرگرمی‌های ﻣﺸﺎﺑﻪ را ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭘﯿﻮﻧﺪ …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری

خدمات نوین بانکداری

چکیده:امروزه بخش عمده ای از فعالیت های اقتصادی و تجاری را موسسات خدمات مالی  به عهده گرفته اند در موسساتی که خدمات نقش مهمی را دارند این نیروی انسانی است که خدمات را به مشتریان ارائه می دهد وکارکنان هستند که موفقیت یا عدم موفقیت سازمان مورد نظر را معین میکنند وارائه خدمات با کیفیت وایجاد رضایتمندی در مشتریان به …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری

تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری

چکیده :با پیشرفت فنآوریهای اطلاعاتی و ارتباطی در سالهای اخیر، مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در جهت کسب مزیت رقابتی موردتوجه بسیاری از موسسات قرار گرفته است همچنین گسترش روزافزون استفاده از اینترنت منجر به ایجاد شبکه های اجتماعی شده که قابلیت بیان عقاید و احساسات توسط افراد را در گروهها فراهم می کند. این پدیده مزیت گسترش روابط فردی …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک الکترونیک بر توسعه صادرات

دانلود پایان نامه بررسی نقش گمرک الکترونیک بر توسعه صادرات

جهانی شدن بازار ها، یکپارچگی اقتصاد جهانی، رقابت شدید، عدم اطمینان، ناپایداری محیط تجارت در سطح جهان الزامات نوینی را برای کشورهایی که علاقمند به بقاء و رقابت در محیط پیچیده و ناپایدار اقتصاد جهانی هستند، پدید آورده اند. این الزامات در بر گیرنده ی مواردی همچون استفاده از ابزارها، تکنولوژی ها و روش های جدید برای انجام فعالیت های …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)

دانلود پروژه استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت طبیعت زنده (سینره)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در جهت افزایش فروش، و بهبود برندینگ و بازاریابی شرکت‌ها در فضای آنلاین انجام می‌شود. دیجیتال مارکتینگ یک حوزه بین‌رشته‌ای محسوب شده و پیشرفت در آن نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینه‌های مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می‌باشد. هم‌اکنون شرکت‌های بزرگ در جهان و ایران در حال شروع یا گسترش …

ادامه مطلب...