دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل :۳.۲مگابایت(rar) | تعداد صفحات : ۵۲| سال تحصیلی :۲۰۲۱

چکیده:هدف از این پایان نامه ایجاد یک پلن دیجیتال مارکتینگ برای شرکت بیتیومیپوجات بود، زیرا آنها قبلاً استراتژی بازاریابی نداشتند. فروشگاه آنلاین این شرکت چند سالی است که فعالیت می کند و آنها نیاز به یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش خود داشتند. و مشتریان جدید جذب کنید. شرکت بیتیومیپوجات می خواست بداند برای دستیابی به این اهداف به چه ابزارهای بازاریابی نیاز دارند. چارچوب نظری ابزارهای مختلف مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال، مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی مرجع مشتری، بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی محتوا را مشخص می کند. چارچوب مفهومی طرح بازاریابی دیجیتال بر اساس SOSTAC و ترکیب بازاریابی ایجاد شده است. محقق یک تحقیق کمی با طراحی پرسشنامه ای برای جمع آوری اطلاعات در مورد رسانه های اجتماعی و رفتار خرید مخاطبان هدف و عادات جستجوی آنها انجام داد که اطلاعات لازم را برای ایجاد طرح بازاریابی دیجیتال ارائه کرد.تحقیقات داده های ثانویه اهمیت بهینه سازی وب سایت و بازاریابی رسانه های اجتماعی را نشان داد و محتوای شرکت باید شامل عکس ها، فیلم ها و مقالات باشد. مشخص شد که شرکت بیتیومیپوجات دارای ارزش ها، ارزش مخاطب هدف، کیفیت محصول خوب، کیفیت خدمات، تخصص فروشنده و سطح قیمت مناسب است، اما قبلاً از آن در بازاریابی خود استفاده نکرده است. بر اساس تحلیل موقعیتی، این شرکت فرصتی عالی برای متمایز کردن و رشد تجارت خود دارد زیرا رقبای آنها بازاریابی دیجیتال فعال انجام نمی دهند. بررسی ادبیات و جمع‌آوری داده‌های پرسشنامه این امکان را برای محقق ایجاد کرد که یک طرح بازاریابی دیجیتال مبتنی بر مدل SOSTAC ایجاد کند.این طرح شامل تمام ابزارها و استراتژی های توصیه شده است که شرکت باید برای رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کند. پس از استفاده از طرح دیجیتال مارکتینگ و رشد شرکت، پیشنهاد می‌شود که تحقیقات جدیدی در مورد مشتریان خود انجام دهند تا داده‌های مشتری بیشتری به دست آورند و بخش‌های گروه هدف جدیدی ایجاد کنند.در ادامه دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ (مارکتینگ پلن)مورد مطالعه شرکت ارائه شده است.

مقدمه

طرح بازاریابی فروشگاه اینترنتی بر اساس علاقه محقق و نیاز سفارش دهنده به عنوان موضوع تحقیق انتخاب شد. این تحقیق برروی ایجاد یک برنامه بازاریابی دیجیتال عملی و عناصر اصلی که باید شامل شود تمرکز دارد. تمرکز بر روی کانال های رسانه های اجتماعی سازمان و حضور آنلاین است هدف محصولات سازمان برای مصرف کنندگان فردی (B2C) است و خرید و فروش به صورت آنلاین انجام می شود.این موضوع به این دلیل برای شرکت بیتیومیپوجات انجام می شود زیرا دیجیتالی شدن روش مصرف مردم را تغییر داده است.

۱.۱ بیان مسئله

محبوبیت فروشگاه های آنلاین در طول ۱۵ سال گذشته به سرعت افزایش یافته است. به دلیل  وجود گوگل، مصرف‌کنندگان می‌توانستند فروشگاه‌های آنلاین را به راحتی پیدا کنند، و تنوع محصولات، قیمت مناسب و سهولت خرید، مشتریان را به خرید آنلاین تشویق کند. ده سال پیش، محبوبیت فزاینده رسانه های اجتماعی به افزایش رشد کمک کرد و شش سال پیش، معرفی خرید موبایلی محبوبیت خرید آنلاین را در طی سال های ۲۰۱۵-۲۰۱۶ به میزان ۴۳.۲۱ درصد افزایش داد. این معرفی گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی، شرکت‌های فروشگاه‌های آنلاین را قادر می‌سازد تا بازاریابی ارزان و گسترده انجام دهند، بنابراین خرید آنلاین را آسان‌تر می‌کنند. (۲۰۲۰. Rantamölö) تقریبا نیمی از کسب و کارهای کوچک و متوسط تخمین زده اند که دیجیتالی شدن به طور قابل توجهی بر تجارت آنها تأثیر می گذارد، به ویژه در شرکت هایی که بر فروش متمرکز هستند. اهمیت دیجیتالی شدن زمانی که شرکت ها در مرحله تاسیس یا رشد هستند، قابل توجه است. (کنفراسیون صنایع فنلاند ۲۰۱۵.)

تمرکز اصلی تحقیق بر توسعه یک فروشگاه آنلاین است. از آنجایی که فروش فروشگاه آنلاین آن چیزی نبوده است که انتظار می رفت، توسعه یک برنامه بازاریابی برای افزایش فروش در نظر گرفته شده است. با این حال، هیت مدیره شرکت منابع و دانش لازم برای ایجاد و اجرای پلن دیجیتال مارکتینگ را از قبل نداشته است. بنابراین، تحقیق بر روی اقدامات بازاریابی دیجیتال متمرکز است زیرا شرکت کاملاً آنلاین است و امروزه شرکت ها برای جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتری باید دید آنلاین داشته باشند (کاتلر ۲۰۱۹، ۲۳). محقق بر این باور است که پلن دیجیتال مارکتینگ به شرکت کمک می کند تا حضور آنلاین خود را افزایش دهد و در نتیجه فروش بیشتری را از طریق فروشگاه آنلاین خود ایجاد کند و مشتریان جدیدی به دست آورد و احتمالاً کارمندان بالقوه را جذب کند.

​۱.۲ اهداف و سوالات تحقیق

هدف اصلی این تحقیق ارائه یک پلن دیجیتال مارکتینگ مناسب به شرکت بیتیومیپوجات است که حضور دیجیتالی شرکت را بهبود می بخشد و جذابیت بیشتری برای فروشگاه آنلاین آنها ایجاد می کند، بنابراین فروش بیشتری ایجاد می کند و مشتریان جدید و کارمندان بالقوه را جذب می کند. هدف طرح بازاریابی ایجاد ترافیک بیشتر در فروشگاه آنلاین شرکت و بهبود دید رسانه های اجتماعی شرکت بیتیومیپوجات است. برای دستیابی به هدف، بسیار مهم است که ببینیم شرکت از چه ابزارها و کانال هایی باید استفاده کند و چگونه باید فعالیت های بازاریابی خود را برنامه ریزی کند. علاوه بر این، ضروری است که ویژگی های بازار را جستجو کنید و چه عواملی بر رسانه های اجتماعی و رفتار خرید مخاطبان تأثیر می گذارد. بر اساس این اهداف، سؤالات پژوهشی تنظیم شد.

سوالات تحقیق :

سوال اصلی:

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که شرکت باید برای افزایش دید و فروش آنلاین خود استفاده کند چیست؟

سؤالات فرعی :

 چگونه یک طرح بازاریابی دیجیتال برای شرکت بیتیومیپوجات ایجاد کنیم؟

چگونه باید از این ابزارها برای رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟

۱.۳ روش تحقیق

داده های اولیه این تحقیق با روش تحقیق کمی و با استفاده از پرسشنامه جمع آوری شده است. داده‌های پرسشنامه از مشتریان بالقوه جمع‌آوری می‌شود تا مشخص شود از کدام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و چگونه در مورد فروشگاه آنلاین تحقیق خواهند کرد. به این ترتیب، کمیسر اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند که کدام کانال‌ها برای یک شرکت آنلاین که مواد سقف قیر را به فروش می‌رساند و چه نوع محتوایی را باید برای مخاطبان هدف خود ارائه دهند، مرتبط‌تر هستند. در این تحقیق، بررسی ادبیات نظری شامل بازاریابی دیجیتال، برنامه ریزی بازاریابی و بازاریابی B2C در سطح کلی است. این بررسی مبانی نظری همچنین شامل دو مدل برنامه ریزی بازاریابی، آمیخته بازاریابی و SOSTAC است که بخشی از چارچوب نظری تحقیق همراه با مفاهیم است. در نهایت، مرور ادبیات نظری با داده‌های اولیه جمع‌آوری‌شده در بخش تجربی ترکیب می‌شود که در آن پرسشنامه و طرح بازاریابی دیجیتال ایجاد می‌شود.

۱.۴ ساختار تحقیق

ساختار تحقیق در شکل ۱ نشان داده شده است. فصل اول به معرفی موضوع تحقیق و اهداف، هدف، سوالات تحقیق و روش شناسی آن می پردازد. فصل دوم شرکت و صنعتی که در آن فعالیت می کند معرفی می کند. فصل سوم مفاهیم و تئوری هایی را که چارچوب تحقیق را ایجاد می کنند توضیح می دهد. فصل های یک، دو و سه با هم پلن دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند. فصل ۴ روش های تحقیق را توضیح می دهد، چارچوب مفهومی، برنامه ریزی پرسشنامه و روش های تحلیل را معرفی می کند. فصل ۵ شامل نتایج پرسشنامه و همچنین تجزیه و تحلیل آن می باشد. بر اساس داده های جمع آوری شده، فصل ششم شامل طرح بازاریابی دیجیتال می شود. در نهایت، فصل هفتم شامل نتیجه گیری و توصیه های ارائه شده توسط محقیق است.

دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ

فهرست مطالب دانلود پایان نامه پلن دیجیتال مارکتینگ(مارکتینگ پلن)مورد مطالعه(شرکت بیتیومیپوجات Oy)

مقدمه

۱.۱ بیان مسئله ۵
۱.۲ اهداف و سوالات تحقیق ۶
۱.۴ ساختار تحقیق ۷

۲ شرکت و صنعت مورد مطالعه

۲.۱ شرکت بیتیومیپوجات Oy 8
۲.۲ صنعت ساخت و ساز در فنلاند و روند فروشگاه های آنلاین ۸

۳ چارچوب نظری

۳.۱ مفاهیم ۱۰
۳.۱.۱ بازاریابی دیجیتال ۱۰
۳.۱.۲ طرح بازاریابی ۱۱
۳.۱.۳ بازاریابی (B2C) 12
۳.۱.۴ بازاریابی رسانه های اجتماعی ۱۳
۳.۱.۵ بازاریابی مرجع مشتری ۱۳
۳.۱.۶ بهینه سازی موتورهای جستجو ۱۴
۳.۱.۷ بازاریابی محتوا ۱۴
۳.۱.۸ بازاریابی یکپارچه ۱۵
۳.۲ مدل های تئوری ۱۵
۳.۲.۱ آمیخته بازاریابی (۷ P) 15
۳.۲.۲ مدل SOSTAC

۴ روش تحقیق

۴.۱ اهداف تحقیق ۱۹
۴.۲ طراحی تحقیق ۱۹
۴.۳ جمع آوری داده ها ۲۱
۴.۴ روش های تجزیه و تحلیل ۲۱
۴.۵ محدودیت های تحقیق ۲۲

۵ تجزیه و تحلیل نتایج

۵.۱ تجزیه و تحلیل نتایج ۲۴

۶ طرح بازاریابی دیجیتال

۶.۱ وضعیت فعلی ۲۸
۶.۱.۱ تجزیه و تحلیل داخلی ۲۹
۶.۱.۲ تجزیه و تحلیل خارجی ۳۱
۶.۲ اهداف ۳۴
۶.۳ استراتژی ۳۵
۶.۳.۱ گروه های هدف ۳۶
۶.۳.۲ موقعیت یابی ۳۶
۶.۴ تاکتیک ها ۳۷
۶.۴.۱ کانال های رسانه های اجتماعی ۳۷
۶.۴.۲ صفحه وب ۳۸
۶.۴.۳ بهینه سازی موتور جستجو ۳۹
۶.۴.۴ بازاریابی گروهای مرجع ۳۹
۶.۴.۵ بررسی رضایت مشتری ۴۰
۶.۵ اقدامات ۴۰
۶.۶ کنترل ۴۱

۷.نتیجه گیری و بحث

منابع ۴۴
پیوست ها ۴۷
پرسشنامه ۴۷

 

نوع فایل : ورد(docx)

تعداد صفحات :۵۲

مقطع: کارشناسی ارشد

سال تحصیلی:۲۰۲۱

فایل پایان نامه انگلیسی: دارد

قیمت : ۴۹۰۰۰تومان

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

مطالب پیشنهادی

دانلود فصل چهارم پایان نامه(تحلیل رگرسیون) با spss ،(مدل معادلات ساختاری)با lisrel

دانلود فصل چهارم پایان نامه(تحلیل رگرسیون) با spss ،(مدل معادلات ساختاری)با lisrel

داده‌های جمع‌آوری شده اعداد و ارقامی بدون معنی می‌باشند که از آمار برای معنی‌دار کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *