چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوریهای …
ادامه مطلب...بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم
بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …
ادامه مطلب...مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیتهای پویایی بازاریابی و عملکرد برند
چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمیتوان تأثیر فناوریهای به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمانها میتوانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیتهای زیر ساختی تکنولوژی اطلاعات بر قابلیتهای پویای …
ادامه مطلب...دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )
سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات و کتاب ها …
ادامه مطلب...تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین
چکیده : هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده از …
ادامه مطلب...