دکتری مدیریت

دانلود پایان نامه(رساله دکتری)ارائه مدل تجاری‌ سازی نوآوری ‌های رسانه های دیجیتال در شرکت ها

چکیده ورود فناوری‌های نوین ارتباطی سبب شد صنعت رسانه از تسلط شرکت‌های بزرگ که توانایی‌های مالی بالا و دسترسی به امکانات گرانقیمت داشتند خارج شود و فعالیت شرکت‌های کوچک و کارآفرین با استفاده از این فناوری‌های جدید و ارزان امکان‌پذیرتر شود. اکنون در پهنه صنعت رسانه شاهد خودنمایی شرکت‌های کوچکی هستیم که با سرمایه‌های کوچک و به یاری فناوری‌های نوین …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …

ادامه مطلب...

دانلود فصل سوم رساله دکتری مدیریت(روش تحقیق آمیخته)

دانلود فصل سوم رساله دکتری مدیریت(روش تحقیق آمیخته)

بعد از جمع آوری ادبیات و مبانی نظری و الگو های موضوع در حوزه مدیریت و ارائه مدل مورد نظر،فصل سوم رساله دکتری تدوین می شود.پژوهشگران برای بالا بردن کیفت رساله یا پایان نامه در فصل سوم رساله دکتری از روش تحقیق آمیخته یعنی همزمان هم از روش کیفی و هم از روش کمی استفاده می کنند.در ادامه نمونه  فصل …

ادامه مطلب...