مقالات ISI

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات  و کتاب ها …

ادامه مطلب...

تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین 

تاثیر اعتماد الکترونیکی در تمایلات خرید در شبکه های اجتماعی آنلاین 

چکیده : هدف از این مطالعه تحقیقی این است تا تاثیرات باور های اعتماد در زمینه تمایلات خرید از برنامه ریزان سفر را بر طبق محتوی شبکه های اجتماعی آنلاین از طریق تحلیل ابعاد اعتماد الکترونیکی و تاثیرات بر تمایلات خرید مور بررسی قرار دهیم . تحقیقی با هدف تست این تاثیرات اجراء گردید و داده های گرداوری شده  از …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله انگلیسی واکنش مصرف‌کننده به تغییرات استراتژیک در تصویر نام و نشان تجاری

Consumer response

چکیده:تحقیق حاضر یکی از معایب بالقوه ایجاد تداعی‌های برند است که با هویت مصرف کنندگان طنین‌انداز و پیوند مصرف‌کننده – برند را تسهیل می‌کند. محققان یک نظریه از پاسخ مصرف کنندگان را به تغییراتی پیشنهاد می‌دهند که هم انجمن‌ها را در مرکز تصویر برند تعدیل کرده و یا تقویت می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که مصرف کنندگان با درجه بالایی از …

ادامه مطلب...

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

 دانلود ترجمه مقاله انگلیسی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی و تأثیر آن بر روی نوآوری

چکیده:این مقاله مطالعات قبلی در مورد مدیریت دانش توسط تحلیل عوامل تأثیرگذار بر روی به اشتراک گذاری دانش اینترنتی (WKS) را در موسسه های کوچک و متوسط (SME ها) گسترش میدهد. ما همچنین تاثیر WKS بر روی نوآوری سازمانی و اثر متوسط مهارت های تکنولوژی اطلاعات بر روی این رابطه را تحلیل می کنیم. این مقاله بر اساس تئوری تکنولوژی-سازمان-محیط …

ادامه مطلب...

آموزش کاربردی نرم افزار تحلیل آماری لیزرل LISREL

lisrel-1

در کارهای پژوهشی پس از تعیین ارتباط میان متغیرها و بیان فرضیات تحقیق به کمک ادبیات نظری پژوهش(طراحی مدل)نوبت به بررسی وجود یا عدم وجود ارتباط میان متغیرها(حل مدل) می رسد. هر دو روش تحلیل مسیر و مدلسازی معادلات ساختاری برای بررسی روابط علی میان متغیرها با وجود همزمان متغیرهای مستقل،میانجی و وابسته مورد استفاده قرار می گیرند. با این …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله مدل بازاریابی سبز بانکی

چکیده :شرایط رایج و روشن بازار و خدمات دهی در صنعت مالی تغییر کرده است که نیاز به دانش جدید بازاریابی است. و با  کمک راهنمای برای موفق شدن در مسئولیت نهایی شرکت  در جامعه ، بازاریابی سبز و تصویر نشان سبز (GBI) مورد جذب و بررسی در بخش بانکداری قرار گرفته است که اگرچه هیچ ساختاری هنوز در بخش‌های …

ادامه مطلب...

نگارش مقاله ISI بدون پرداخت هزینه به ژورنال های خارجی

برای نگارش مقالات ISI در ژورنال های خارجی معتبر ابتدا با موضوع مناسب با گرایش تحصیلی یا مورد علاقه در زمینه کاری یا شغلی پیدا کنید، سپس با توجه روش های استاندار مقاله نویسی ،مقاله خود را ویراش کرده و ان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. بعد از آماده کردن مقاله و یرایش کامل آن نوبت به انتخاب ژورنال …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی عوامل حیاتی پذیرش سیستم CRMدر بیمارستان ها :دیدگاه سیستم های اطلاعاتی و سازمانی

مدیریت ارتباط با مشتری

چکیده : اخیراً افزایش سریع در میزان اطلاعات پزشکی بیمارستان ها را برای مقابله با یک موضوع ضروری که چگونه  با استفاده از بهداشت و درمان کیفیت خدمات بهداشتی را بهبود بخشید، تحت فشار قرار داده است. سیستم مدیرت ارتباط با مشتری ( CRM ) تکنولوژی ابتکاری است که فرآیند به دست آوردن، توسعه و حفظ روابط کارآمدتر و مؤثر …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی پل ارتباطی بین قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت از طریق مدیریت ارتباط با مشتری

قابلیت یادگیری سازمانی و عملکرد شرکت

چکیده :دانشمندان و کاروَرانِ مدیریت بطور فزاینده ای در مورد مدیریت موثر روابط مشتری از زمان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و صنعتِ نرم افزارِ مربوطه در اواخر سال ۱۹۹۰ ابراز نگرانی کردند. این مطالعه با تاکید بر کشف مکانیسم های بالقوه در نفوذ و عملی کردن  این رویکرد پرآتیه به اجرا درآمد- CRM بطور موثری نقش یک ژنراتور را …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

توسعه تجارت الکترونیک فرا مرزی

چکیده:امروزه ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصه اقتصاد و تجارت، منجر به شکل گیری انقلابی به نام «تجارت الکترونیکی» شده است برای موفقیت در دنیای الکترونیکی، اوّلین و مهمترین گام، برنامه ریزی جهت شناسایی موانع و محرک بکارگیری تجارت الکترونیکی می باشد. عوامل متعددی در بکارگیری و توسعه تجارت الکترونیکی مؤثر هستند که از جمله مهمترین این عوامل محرک …

ادامه مطلب...