دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

نوع فایل : ورد (doc) | حجم فایل :۸۴۴کیلوبایت(rar) | تعداد صفحات : ۳۰| سال تحصیلی :۲۰۱۹

چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال ، موفقیت در فروش و مشخصات B2B است. بخش دوم به سؤالات تحقیق زیر متمرکز است: (۱) چگونه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین بر موفقیت شرکت‌های B2B تأثیر می‌گذارد؟ (۲) اهداف اصلی که شرکت‌ها برای دستیابی به موفقیت باید تلاش کنند چیست؟ (۳) چه استراتژی‌های کلیدی بازاریابی آنلاین برای دستیابی به اهدافی وجود دارد که منجر به موفقیت می‌شوند؟ (۴) چگونه استفاده مناسب از بازاریابی آنلاین می‌تواند موفقیت شرکت‌های B2B را تضمین کند؟ترکیبی از رویکرد اکتشافی و کیفی استفاده شد. روش پرداختن به سؤالات تحقیق از توضیح مفاهیم کلیدی ، مرور ادبیات مربوطه و به دست آوردن داده‌های مصاحبه تجربی متفاوت بود.این تحلیل بر اساس مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته با تصمیم‌گیرندگان آژانس بازاریابی ، متخصصان بازاریابی ، استراتژیست های بازاریابی B2B و مدیران ارشد فروش در منطقه جغرافیایی اسلوونی و اتریش است.سهم اصلی این پایان نامه را می‌توان با حقایق زیر جمع بندی کرد: (۱) اکثراً کاملاً موافقند که بازاریابی دیجیتال بر موفقیت شرکت‌های B2B تأثیر مثبت می‌گذارد ، (۲) ارجاع و بازاریابی محتوا بر درآمد شرکت‌های B2B تأثیر مثبت می‌گذارد ، (۳) درآمد تولید و ارزش مشتری مهم‌ترین اهداف شرکت است ، (۴) وب‌سایت شرکتی خوب ، رسانه‌های اجتماعی و سئو بسیار مهم است ، (۵) بیشترین سهم بودجه به تبلیغات دیجیتال اختصاص می‌یابد ، (۶) وب سایت‌ها مهم‌ترین عامل فروش و ( ۷) بازاریابی محتوا یکی از اولویت‌های اصلی است.

مقدمه

مرور مختصر ادبیات نه‌تنها باید درک بهتری از موضوع داشته باشد و مطالعات مربوط به تحقیقات اخیر را در معرض دید قرار دهد ، بلکه در پاسخ به برخی از سؤالات تحقیق تلاش کند. در ادامه ممکن است ایده‌هایی برای تحقیقات آینده در مورد مناسب‌ترین استراتژی‌های بازاریابی ارائه شود. در متن این پایان نامه استراتژی بازاریابی مترادف مجموعه‌ای از فعالیت‌ها یا تاکتیک‌های بازاریابی است. تعاریف و عناصر تعریف‌شده متعددی وجود داشته است.وارادارجان[۱](۲۰۱۰)پیشنهاد می‌کند که آن را به‌عنوان “الگویی از تصمیمات در مورد محصولات ، بازارها ، فعالیت‌های بازاریابی و منابع بازاریابی در فرآیندهای ایجاد ، ارتباط و تحویل محصولات” مشاهده کنیم.این فصل سعی دارد تفاوت‌های بین بازاریابی سنتی و دیجیتال را پیدا کند و ویژگی‌های مورد دوم را آشکار سازد (فصل ۲.۱.۱). استراتژی‌های مهم بازاریابی دیجیتال (فصل ۲.۲.۲) همراه با معیارهای آنها (فصل ۲.۲.۳) و بهترین سناریوها توضیح داده خواهد شد.

۲-۲ بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال

اگر بازاریابان آرزوی ایجاد نیازهای جدید مشتری را دارند ، ارزش‌افزوده بازاریابی دیجیتال چقدر است؟ بازاریابی سنتی با مطالب چاپ‌شده بازاریابی به مخاطبان محدودی می‌رسد ، می‌تواند به یک بازار جهانی خدمت کند و بندرت به‌طور خاص هدف‌گذاری می‌شود. همچنین به‌محض چاپ قابل‌تغییر نیست و منجر به تأخیر در ارتباط فروشنده و مصرف‌کننده می‌شود. این رویکرد بازاریابی با تقسیم‌بندی و هدف‌گذاری ، موقعیت و تمایز برند ، مفهوم P4 و هدف از ایجاد خدمات یا محصولات ارزش‌آفرین آغاز می‌شود (شکل ۲). از طرف دیگر بازاریابی دیجیتال به راه‌های دسترسی مشتری از طریق کانال‌های دیجیتال اشاره دارد. یاسمین و همکاران [۲](۲۰۱۵) اظهار داشت که این اصطلاح به تبلیغ در تلفن‌های همراه ، رسانه‌های اجتماعی ، تبلیغات نمایشگر و همچنین بازاریابی موتور جستجو اشاره دارد ، بنابراین تبلیغ از طریق فناوری‌های دیجیتال ممکن است تعریف بهتری باشد(بینتر[۳]،۲۰۱۹).

تلاش برای فروش اقلام در اینترنت سی سال پیش آغاز شد و همچنین پدیده‌های دیجیتال ، در ابتدا الکترونیکی ، بازاریابی و همچنین خریدار باقدرت دیجیتال است (مینکیولت و اولار[۴] ، ۲۰۱۸). امروزه اختلال دیجیتال شرکت‌ها را مجبور می‌کند در صورت تمایل به موفقیت در مدیریت مجموعه‌ای از پیشنهاد‌ها سودآور ، بازاریابی خود را تغییر دهند (اوراکل[۵] ، ۲۰۱۶). چارلزورث [۶](۲۰۱۸) اظهار داشت: “دیجیتال فقط یک جنبه از بازاریابی است ، یک عنصر از ترکیب تبلیغاتی است.” از طرف دیگر کاتلر ، کارتاجایا و ستیاوان[۷] (۲۰۱۷) ادعا می‌کنند که “این دو باید در کنار یکدیگر با نقش‌های متقابل در کنار یکدیگر زندگی کنند” همان‌طور که در شکل ۲ در زیر نشان داده‌شده است. شکل ۲ همچنین مقایسه‌ای از هر دو نوع بازاریابی را ارائه می‌دهد. نویسندگان در بازاریابی سنتی و دیجیتال یک هدف را می‌بینند ، یعنی جذب مشتری‌های بالقوه و بهبود تصویر برند ، اما تفاوت در تاکتیک‌ها را نشان می‌دهند.

دنیای دیجیتال ورودی مشتریان بالقوه یا جامعه آنلاین را که اکنون می‌تواند به‌عنوان یک بخش واحد در نظر گرفته شود ، مستثنی نمی‌کند. بعلاوه ، رابطه عمودی سنتی بین برندها و مصرف کنندگان به یک رابطه افقی تغییر یافت: مشتریان و مارک‌ها دوست می‌شوند ، مشتریان تصاویر مارک‌های مختلف را می‌پذیرند. چهار پی(۴P)  سنتی به یک ترکیب بازاریابی متصل یا چهار سی(۴C) تعریف مجدد شدند:

(۱) همکاری مشترک به‌عنوان استراتژی توسعه محصول جدید ،

(۲) ارز باقیمت گذاری پویا برای سودآوری بیشتر ،

(۳) فعال‌سازی اشتراکی با توزیع نظیر به نظیر و

(۴) مکالمه‌ای که اغلب مبتنی بر پلتفرم است.

اصطلاح بازاریابی ۴.۰ که به‌تازگی ایجادشده است شامل ایده‌های اصلی ارائه‌شده در بالا و هدف نهایی پیروزی در حمایت از مشتری است. نویسنده نشریه فوربس دی وریس [۸](۲۰۱۸) موفقیت ترکیبی از بازاریابی یکپارچه را که در آن بازاریابی دیجیتال بر روی تعامل دیجیتال باکیفیت و شخصی متمرکز خواهد شد پیش‌بینی کرد. تلاش‌هایی برای تهیه محتوای دیجیتالی بهینه ، معتبر و مرتبط که ممکن است غالباً رایگان باشد ، انجام خواهد شد. ازنظر ارتباط ، محتوای سرپرستی شده با ارتباط بیشتر با میکرو طاقچه‌ها ممکن است بیشترین تأثیر را داشته باشد. فوربس[۹] همچنین در مورد شکاف بین اعتیاد در مورد فن‌آوری‌هایی که داده‌ها را در قالب تجزیه‌وتحلیل بیش‌ازحد کلی مصرف می‌کنند و ممکن است تاکتیک‌های نامناسب بازاریابی را گمراه کند ، هشدار می‌دهد. کاتلر و آرمسترانگ (۲۰۱۸) عبارت خرده‌فروشی را ابداع کردند که باید یک استراتژی بازاریابی کارآمد و متعادل برای آینده یا “یک تجربه خرید بین کانال بدون درز که خرید درون فروشگاهی ، آنلاین و تلفن همراه را ادغام می‌کند” ارائه دهد.

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

فهرست مطالب دانلود پایان نامه تاثیراستراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

فصل دوم :ادبیات نظری بازاریابی دیجیتال

مقدمه ۳
۲-۲ بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی دیجیتال ۴
۲-۲-۱ استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال ۸
۲-۲-۱-۱ بازاریابی محتوا (CM)
۲-۲-۱-۲ بازاریابی از طریق ایمیل ۱۱
۲-۲-۱-۳ بازاریابی موتور جستجو (SEM)
۲-۲-۱-۴ کمپین تبلیغاتی(تبلیغات برنامه ای) ۱۳
۲-۲-۲ چارچوب بازاریابی دیجیتال و مهم‌ترین اهداف ۱۳
۲-۲-۲-۱ مدل استراتژی SOSTAC
۲-۲-۳ شاخص های اندازه گیری بازاریابی دیجیتال ۱۵
۲-۲-۳-۱ مدل استراتژی براساس نرخ بازگشت سرمایه ۱۷
۲-۲-۳-۲ چارچوبی برای تحقیق در بازاریابی دیجیتال ۱۹
۲.۲.۴ استفاده مناسب از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین و تأثیر آن‌ها ۲۰
۲-۳ استراتژی موفقیت درفروش ۲۱
۲-۳-۱ برای دستیابی به موفقیت چه اهدافی باید دنبال شود؟ ۲۴
۲-۳-۱-۱ هدف ۱: درآمدزایی ۲۴
۲-۳-۱-۲ هدف ۲: ایجاد نام تجاری ۲۵
۲-۳-۱-۳ هدف ۳: ارزش مشتری ۲۶
منابع ۲۸

توجه: ادبیات و مبانی نظری ترجمه شده از پایان نامه انگلیسی است.

 

نوع فایل : ورد(docx)

تعداد صفحات :۳۰

مقطع: کارشناسی ارشد

سال تحصیلی:۲۰۱۹

قیمت : ۴۲۰۰۰تومان

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

مطالب پیشنهادی

مدیریت منابع انسانی سبز

دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت منابع انسانی سبز بر همکاری های زیست محیطی با مشتریان و تامین کنندگان با نقش تعدیلگر مدیریت زنجیره تامین داخلی مورد مطالعه شرکت پسماند شهرداری تهران

چکیده:مدیریت منابع انسانی سبز به عنوان یکی از مهم ترین پیش نیازهای همکاری های زیست …

۱۰ نظرات

  1. با سلام
    ممنون. فایل ارزشمندی بود، مدل استراتژی SOSTAC کامل تشریح شده بود

  2. سلام ببخشید پروروزال این پایان نامه هم دارید ؟؟

  3. از چه طریقی میتونم داشته باشمش ؟؟

  4. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بپرسم پروپوزالی در مورد hr marketing موجود دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *