مقاله

دانلود مقاله تاثیر پذیرش هوش تجاری بر عملکرد بانک ها

چکیده:بررسی فرآیندهای سودآور که ماحصل سرمایه‌گذاری بانک‌ها است، نظارت و مدیریت داخلی بانک‌ها و یقین پیدا کردن مدیران از سلامت فرآیندهای مالی، بررسی میزان نقدینگی بانک، ارتقای سطح کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی و مواردی از این قبیل اولویت‌های بانک‌های مهم بانک‌ها در سطح کشور هستند. برای دست‌یابی بانک‌ها به این اهداف مهم یکی از راهکارهای کاربردی، استفاده از هوش تجاری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد سازمانی با نقش تعدیل گری فعالیت های کاری با عملکرد بالا

Strategic thinking and organizational performance

چکیده:امروزه تفکر استراتژیک از نیازهای اساسی ادارات و سازمان­ها برای رشد و ترقی می­باشد که به کمک آن می­توان از منبع ارزشمند و کلیدی تفکر سازمانی برای مدیریت چالش­های محیطی و میل به اهداف سازمانی به خوبی استفاده کرد، فقدان تفکر استراتژیک در مدیران عالی با عنوان یک کمبود اساسی در سازمان­ها به شمار می­رود.هدف اصلی این پژوهش تعیین تاثیر …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت فروش شرکت‌ها

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

چکیده:بازاریابی دیجیتال روش فروش محصولات شرکت‌ها را تغییر می‌دهد. مدیران شرکت‌های B2B به دنبال پاسخ نحوه استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای افزایش موفقیت درفروش خود هستند. در مورد مناسب‌ترین تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین با توجه به بخش B2B تحقیقات کمی انجام‌شده است ، بنابراین این پایان نامه باید دیدگاه دیگری در مورد موضوع ارائه دهد.بخش نظری باهدف درک بازاریابی دیجیتال …

ادامه مطلب...

مقاله استراتژی اثربخش

استراتژی چیست؟ امروز اغلب مردم دنیا با نام نوکیا (Nokia) آشنا هستند، ولی به ندرت عمر آشنایی با این شرکت ۱۳۰ ساله به بیش از چند سال می رسد. آنچه این شرکت پیر، گمنام و زیانده را در عرض چند سال به یک شرکت سودآور و معروف در سطح جهان تبدیل کرد یک «استراتژی» تحول آفرین بود[۱]. در نقطه مقابل، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

رفتار مصرف کننده حوزه بسیار جالبی برای مطالعه است. به دلیل آن که همه ما کالاها و خدماتی را خریداری می کنیم و می توانیم بر تجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم. یکی از اهداف این کتاب، بررسی مثال های آموزنده متعددی است که نشان میدهد چگونه سیاستگذاران عمومی و سازمان …

ادامه مطلب...

بورس و اوراق بهادار

 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان: اولین بورس اوراق بهادار در دنیا در شهر آمستردام و توسط اولین شرکت چند ملیتی به نام «کمپانی هند شرقی هلند» پدیدار شد. به همین نحو، شرکت «کمپانی هند شرقی هلند» اولین شرکتی بود که سهام منتشر کرد. این شرکت به مرحله‎ای رسیده بود که می‌بایست در امور اقتصادی خود تغییر ساختار دهد …

ادامه مطلب...

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

 بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …

ادامه مطلب...

ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک

سامانه همانندجو

انتخاب موضوع پایان نامه و ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک یکی از مهم ترین و حساس ترین  مراحل در دروه دانشجویی مقطع کارشنارسی ارشد است.دانشجویان بعد از جستجوی فراوان برای انتخاب موضوع پایان نامه و مشورت با اساتید، اقدام به تدوین و نگارش پروپوزال می کنند.رویه های ثبت پایان نامه ها و مقالات در سایت ایرانداک از سال ۱۳۹۵ به …

ادامه مطلب...

مقاله صنعت خرده فروشی

مقاله صنعت خرده فروشی

 صنعت خرده فروشی:ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ[۱]ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻣﺠﻤﻮع ﻓﻌﺎﻟﯿـﺖ  ﻫـﺎﯾﯽ ﮐـﻪ ﻫﺪف از آن ﻫﺎ ﻓﺮوش ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﮐﺎﻻﻫﺎ و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﻣﺼﺎرف ﺷﺨﺼﯽ و ﺧﺎﻧﮕﯽ اﺳﺖ(برمن و جول،۲۰۰۶؛۱۳). ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ ﻫـﺎ را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﺮ اﺳﺎس ﺳﻄﺢ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﻧﻮع ﮐﺎﻻﻫﺎی ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﻓﺮوش، ﺳﻄﺢ ﻧﺴﺒﯽ ﻗﯿﻤـﺖ  ﻫـﺎ و ﻧـﻮع ﺳﺎزﻣﺎن و ﮔﺮدﻫﻤﺎﯾﯽ …

ادامه مطلب...