مقاله

مقاله استراتژی اثربخش

استراتژی چیست؟ امروز اغلب مردم دنیا با نام نوکیا (Nokia) آشنا هستند، ولی به ندرت عمر آشنایی با این شرکت ۱۳۰ ساله به بیش از چند سال می رسد. آنچه این شرکت پیر، گمنام و زیانده را در عرض چند سال به یک شرکت سودآور و معروف در سطح جهان تبدیل کرد یک «استراتژی» تحول آفرین بود[۱]. در نقطه مقابل، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

دانلود پایان نامه پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد

چکیده:در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف­ کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری­های …

ادامه مطلب...

رفتار مصرف کننده و مدیر بازاریابی

رفتار مصرف کننده حوزه بسیار جالبی برای مطالعه است. به دلیل آن که همه ما کالاها و خدماتی را خریداری می کنیم و می توانیم بر تجربیات روزانه خود در بازار برای درک مفاهیم و نظریه های این حوزه تکیه نماییم. یکی از اهداف این کتاب، بررسی مثال های آموزنده متعددی است که نشان میدهد چگونه سیاستگذاران عمومی و سازمان …

ادامه مطلب...

بورس و اوراق بهادار

 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان: اولین بورس اوراق بهادار در دنیا در شهر آمستردام و توسط اولین شرکت چند ملیتی به نام «کمپانی هند شرقی هلند» پدیدار شد. به همین نحو، شرکت «کمپانی هند شرقی هلند» اولین شرکتی بود که سهام منتشر کرد. این شرکت به مرحله‎ای رسیده بود که می‌بایست در امور اقتصادی خود تغییر ساختار دهد …

ادامه مطلب...

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

بازاریابی داخلی|تعریف و مفهوم

 بازاریابی داخلی تعریف و مفهوم سازی:بازاریابی داخلی مفهومی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۸، بری آن را معرفی کرد (بری، ۱۹۸۷). از مفاهیم پایه ای این دیدگاه آن است که کلیه پرسنل شرکت، رفتار و تفکر گرایش به بازاریابی را در برخورد با مشتریان خواهند پذیرفت. گروه هدف در بازاریابی داخلی پرسنل شرکت است (گامسون، ۱۹۸۷). به اعتقاد …

ادامه مطلب...

ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک

سامانه همانندجو

انتخاب موضوع پایان نامه و ثبت پروپوزال در همانندجو ایرانداک یکی از مهم ترین و حساس ترین  مراحل در دروه دانشجویی مقطع کارشنارس ارشد است.دانشجویان بعد از جستجوی فراوان برای انتخاب موضوع پایان نامه و مشورت با اساتید، اقدام به تدوین و نگارش پروپوزال می کنند.رویه های ثبت پایان نامه ها و مقالات در سایت ایرانداک از سال ۱۳۹۵ به …

ادامه مطلب...

مقاله صنعت خرده فروشی

مقاله صنعت خرده فروشی

 صنعت خرده فروشی:ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ[۱]ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از ﻣﺠﻤﻮع ﻓﻌﺎﻟﯿـﺖ  ﻫـﺎﯾﯽ ﮐـﻪ ﻫﺪف از آن ﻫﺎ ﻓﺮوش ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﮐﺎﻻﻫﺎ و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺑﺮای ﻣﺼﺎرف ﺷﺨﺼﯽ و ﺧﺎﻧﮕﯽ اﺳﺖ(برمن و جول،۲۰۰۶؛۱۳). ﺧﺮده ﻓﺮوﺷﯽ ﻫـﺎ را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﺮ اﺳﺎس ﺳﻄﺢ ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه، ﻧﻮع ﮐﺎﻻﻫﺎی ﻋﺮﺿﻪ ﺷﺪه ﺑﺮای ﻓﺮوش، ﺳﻄﺢ ﻧﺴﺒﯽ ﻗﯿﻤـﺖ  ﻫـﺎ و ﻧـﻮع ﺳﺎزﻣﺎن و ﮔﺮدﻫﻤﺎﯾﯽ …

ادامه مطلب...

مقاله تجارت الکترونیکی

 تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی به معنای انجام دادن مبادلات تجاری از طریق شبکه به ویژه اینترنت است (راتناسینگام[۱]، ۲۰۰۵). تجارت الکترونیکی از داشتن یک سایت اینترنت فراتر می رود و شامل سفارش دادن، انجام دادن مناقصات کاریابی و کارمندیابی و مبادله اطلاعات است که با استفاده از فناوری های اطلاعات صورت می‏گیرد. در تجارت الکترونیکی، پول می تواند هم به …

ادامه مطلب...

مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیت‌های پویایی بازاریابی و عملکرد برند

Dynamic marketing capabilities

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی‌توان تأثیر فناوری‌های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان‌ها می‌توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیت‌های زیر ساختی تکنولوژی اطلاعات بر قابلیت‌های پویای …

ادامه مطلب...

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات  و کتاب ها …

ادامه مطلب...