پروژه آموزش محور

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

دانلود ادبیات نظری کارآفرینی سازمانی

مقدمه کارآفرینی به عنوان موتور محرکه اقتصادی شناخته شده است . امروز توجه به کارآفرینی به عنوان یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشور ها محسوب می گردد. کارآفرینی سازمانها می توانند خلاقیت و نوآوری را از طریق تشویق کارکنان برای فکر کردن توسعه بدهند، بنابراین سازمان ها در صورتی می توانند موفق باشند که از نیروی انسانی خلاق …

ادامه مطلب...

مقاله بازاریابی بررسی اثرات بازارگرایی و قابلیت‌های پویایی بازاریابی و عملکرد برند

Dynamic marketing capabilities

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی‌توان تأثیر فناوری‌های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان‌ها می‌توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر بازارگرایی و قابلیت‌های زیر ساختی تکنولوژی اطلاعات بر قابلیت‌های پویای …

ادامه مطلب...

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

دانلود رایگان مقاله ISI از سایت امرالد(Emerald )

سایت امرالد یکی از معتبرترین ژورنال های ارائه مقاله علمی و پژوهشی است .بعضی از مقالات این سایت رایگان است و شما می توانید با مراجعه به سایت امرالد دانلود کنید. مقالات جدیدتر در این سایت رایگان نمی باشد و در ادامه ما لینکی قرار دادیم می توانید مقالات جدیدتر را بدون پرداخت هزینه رایگان دانلود کنید.مقالات  و کتاب ها و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازمانی کارکنان

Social capital and organizational trust of employees

چکیده:هدف پژوهش حاضر، شناسایی رابطه بین سرمایه اجتماعی واعتمادسازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان میباشد.ازآنجا که سرمایه اجتماعی از مفاهیم نوینی است که امروزه در بررسی های اجتماعی جوامع مدرن مطرح می شود و نقش عمده ای در توسعه اجتماعی ایفا می کند.همچنین مبحث اعتماد سازمانی در سازمان ها به خصوص سازمان های دولتی اهمیت فزاینده ای یافته است …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان آمادگی برای تغییر در کارکنان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان آمادگی برای تغییر در کارکنان 

چکیده: پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان آمادگی برای تغییر در کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد انجام شده است. هدف از اجرای این تحقیق پاسخ به این سؤال بوده که آیا بین فرهنگ سازمانی و میزان آمادگی برای تغییر در کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بجنورد رابطه وجود دارد؟ این پژوهش یک مطالعه توصیفی، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه الگوی پنج عاملی شخصیت و خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان

چکیده:هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و خودکارآمدی اجتماعی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان بود. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان شهرستان بجنورد در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بودند. از بین جامعه آماری مذکور ۳۰۰ نفر به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی عوامل مؤثر بر وجدان کاری در کارکنان

چکیده:هدف از تحقیق پیش رو بررسی عوامل مؤثر بر وجدان کاری می‌باشد. اصلی‌ترین پرسش تحقیق این است که آیا رضایت از شغل بر وجدان کاری تأثیرگذار است. این تحقیق ازنظریات مرتبط باوجدان کاری استفاده کرده است و به‌عنوان چارچوب نظری از آن‌ها بهره برده است. روش تحقیق پژوهش حاضر از نوع کاربردی و توصیفی پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش را …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه فکری و توانمندسازی کارکنان

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه فکری و توانمندسازی کارکنان

چکیده:هدف از این پژوهش بررسی رابطه بین مدیریت سرمایه فکری و توانمندسازی کارکنان شهرداری های شهرستان بجنورد در سال ۱۳۹۲ می باشد. فرضیه اصلی پژوهش این موضوع است که بین مدیریت سرمایه فکری و توانمندسازی کارکنان رابطه معنی­داری وجود دارد. به همین منظور مدیریت سرمایه فکری به عنوان متغیر مستقل و توانمندسازی کارکنان به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده

دانلود پروژه ﺑﺮرﺳﯽ تأثیر ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ برندهای لوکس بر ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کننده

مقدمه:رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺗﻌﺎﻣﻞ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ در ﻣﯿﺎن ﻣﺮدﻣﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در آن ﺑﻪ اﯾﺠﺎد، ﺑﻪ اﺷﺘﺮاک ﮔﺬاری و ﯾﺎ ﺗﺒﺎدل اﻃﻼﻋﺎت ایده‌ها در ﺟﻮاﻣﻊ و شبکه‌های ﻣﺠﺎزی می‌پردازند (اهلکیویست و دیگران،۲۰۰۸). ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ رسانه‌های اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﻪ اﯾﻨﺼﻮرت ﺗﻌﺮﯾﻒ می‌شود ﮐﻪ ﻣﺘﺸﮑﻞ از وب ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﯾﯿﺴﺖ ﮐﻪ میلیون‌ها ﮐﺎرﺑﺮ از ﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن را ﺑﺎ ﻋﻼﯾﻖ، دیدگاه‌ها و سرگرمی‌های ﻣﺸﺎﺑﻪ را ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﭘﯿﻮﻧﺪ …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله بررسی تأثیر مذهب،ایدئولوژی‌های اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده

دانلود مقاله بررسی تأثیر مذهب،ایدئولوژی‌های اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده

چکیده:هدف اصلی این هدف اصلی بررسی تأثیر مذهب، ایدئولوژی‌های اخلاقی و گروه همسالان بر باورهای اخلاقی مصرف کننده می‌باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات تحقیق توصیفی می‌باشد. جامعه آماری این تحقیق را دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور واحد کرج شکل می‌دهند. حجم نمونه در این تحقیق ۱۲۱ است. شایان ذکر است روش …

ادامه مطلب...