پروژه آموزش محور

دانلود پایان نامه بررسی رابطه سبک تصمیم گیری مدیران بر میزان انگیزش کارکنان سازمان

چکیده:پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی رابطه سبک تصمیم گیری مدیران و میزان انگیزش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی انجام شده است هدف از اجرای این پژوهش پاسخ به این سئوال بوده که ایا سبک تصمیم گیری مدیران بر میزان انگیزش کارکنان تاثیر دارد؟ پزوهش حاضر یک مطالعه توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی می باشد حجم جامعه اماری کارکنان سازمان …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی نقش دورکاری در عملکرد کارکنان ادارات سطح شهرستان

teleworkcollaboration

چکیده:اشتغال از راه دور مزایایی برای سازمانها و کارمندان معرفی می کند . به هر حال در ایران تعداد کمی از سازمانها کار از راه دور را به عنوان شکل خاصی از کار مجازی به اجرا گذاشته اند هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش دورکاری در ادارات سطح شهرستان بجنورد در سال ۹۱  می باشد. در این تحقیق جامعه …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه حذف نویزECG از سیگنال EMG به روش تطبیقی

دانلود پروژه حذف نویزECG از سیگنال EMG به روش تطبیقی

چکیده:سیگنال EMG درفیزیولوژی ودرمان اختلالات حرکتی بسیار باارزش است. سیگنال EMG ، بطور مستقیم نشان دهنده مشخصه های شروع و بکار گیری واحدهای حرکتی ردگیری شده درون ماهیچه مورد بررسی است. آشکارسازی سیگنال EMG یک فرآیند پیچیده ودشواراست. ازطرف دیگر سیگنال EMG گرفته شده از یک فرد دارای نویزهای متنوعی می باشد که منجر به کاهش استخراج اطلاعات مفید از …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار،استراتژی بازاریابی

دانلود پروژه بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت

نگاهی نافذ به جهان پیرامون این حقیقت را آشکار می کند که «جهان امروز بسیار متفاوت از گذشته است» که در این راستا از ویژگیهای مسلط جهان امروز می توان به جهانی شدن اقتصاد، تولید انبوه و ظرفیت مازاد در اکثر بازارها، رقابت برمبنای زمان، انبوه اطلاعات و کارآیی ارتباطات و دانش، اطلاعات و قدرت روزافزون مشتری اشاره کرد و …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر ارتباط میان دانش برون سازمانی و زنجیره دانش بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی بیمه آسیا)

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر ارتباط میان دانش برون سازمانی و زنجیره دانش بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی بیمه آسیا)

چکیده:کیفیت خدمات به یک عامل بسیار مهم در بین مشتریان تبدیل شده است. لذا به منظور فراهم آوردن بهبود مستمر در کیفیت خدمات که به رضایت مشتری منجر خواهد شد، این مطالعه به بررسی تاثیر دانش برون سازمانی و زنجیره دانش بر کیفیت خدمات می پردازد. نتایج این مطالعه حاکی از آن است که دانش برون سازمانی بطور قطع یکی …

ادامه مطلب...