خانه > پروژه (صفحه 6)

پروژه

دانلود پایان نامه در جستجوي بهترين معيار ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه ايران به تفكيك صنعت و اندازه

ارزيابي عملكرد مالي در بازار سرمايه

چكيده:ارزيابي عملكرد مالي شركتها، از مهمترين موضوعات مورد توجه سرمايه گذاران ، اعتبار دهندگان ، دولتها و مديران مي باشد. مديران به منظور ارزيابي عملكرد قسمتهاي تحت پوشش خود از ارزيابي عملكرد استفاده ميكنند.  سرمايه گذاران (سهامداران) به منظور ارزيابي ميزان موفقيت مديريت در به كار گيري سرمايه آنها و تصميم گيري در مورد حفظ ، افزايش و يا  فروش سرمايه گذاري ؛ اعتبار دهندگان به منظور تصميم گيري در …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسي آثار و پيامدهاي خصوصي سازي صنعت بيمه بر ساختار دارايي ها و سرمايه گذاري هاي شركت هاي بيمه

خصوصي سازي صنعت بيمه

چكيده:در اين تحقيق سعي شده است به اين سؤالات پاسخ داده شود كه در گذر از فضاي دولتي حاكم بر صنعت بيمه كشور به سمت فضاي رقابتي و به بيان ديگر گسترش خصوصي سازي و فراهم نمودن عنوان زمينه هاي آزادسازي در اين صنعت، تركيب دارايي ها و سرمايه گذاري هاي شركت هاي بيمه اي، به چه نحو تغيير پيدا خواهد كرد. در اين تحقيق فرض بر اين است كه …

ادامه مطلب...

دانلود پروژه منابع انسانی شرکت استار باکس(StarBucks)

پروژه منابع انسانی شرکت استارباکس

چکیده:استارباکس بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان است. دفتر اصلی این شرکت در شهر سیاتل، آمریکا واقع شده است.تعداد شعبات استارباکس در جهان بالغ بر ۱۶۱۲۰ شعبه است که حدود ۱۱۰۰۰ شعبه آن در آمریکا، ۱۰۰۰ شعبه در کانادا و ۸۰۰ شعبه در ژاپن و بقیه شعب در کشورهای مختلف از جمله مکزیک، چین، بریتانیا، استرالیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، ترکیه، اسپانیا، اتریش، اندونزی، یونان، شیلی، پرو، نیوزلند، مالزی، لبنان، …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات بر واکنش های احساسی مشتریان،ارزش ادراک شده وتمایلات رفتاری

اکنش های احساسی مشتریان،ارزش ادراک شده وتمایلات رفتاری

چکیده:این روزها در حوزه بازاریابی، یک مفهوم جدید به نام بازاریابی احساسی ظهور نموده است.بازاریابی حسی از جدیدترین و مهمترین روش های بازاریابی در دنیاست که با هدف ایجاد روابط عاطفی بین شرکت و مصرف کننده و بدور از تبلیغات رسانه ای برای او برنامه ریزی شده است. بازاریابی احساسی به مطالعه چگونگی تحریک احساسات در افراد و تهییج آنان برای برای خرید یک کالا یا خدمت خاص می پردازد. …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

چکیده:پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی،قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار ، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد . تکنيک جمع‌آوري اطلاعات پرسشنامه ساخت يافته است. جامعه آماري شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعيت نمونه برابر ۲۵۷ نفر مي‌باشد. فرضیه اصلی تحقیق که عبارت بود از ،قابلیتهای بازاریابی …

ادامه مطلب...