مقاله بازاریابی

دانلود پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های پویای بازاریابی شرکت ها

قابلیت های پویای بازاریابی

چکیده:امروزه، با رشد و پیشرفت فناوری، نمی توان تأثیر فناوری های به روزی همچون فناوری اطلاعات را بر محیط کسب و کار نادیده گرفت. برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بالاتر، سازمان ها می توانند با تکیه بر قدرت نوآوری خود، نیازهای جدید بازار و مشتریان را شناسایی کنند. هدف اصلی پژوهش بررسی نقش فناوری اطلاعات در پرورش قابلیت های …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

دانلود پایان نامه  بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان

هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ابعاد شخصیت برند بر پاسخ مشتریان می باشد. بعد از بررسی اثرات مستقیم، غیر مستقیم و اثر کل، تاثیر گذارترین متغیر برون زا در تاثیر شخصیت برند بر پاسخ مشتریان محصولات شرکت اپل شناسایی می شود تا در آینده، شرکت های فعال در این صنعت بتوانند با سرمایه گذاری روی این عامل، ارزش برند …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان

عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (7p)

چکیده:پژوهش حاضر از نظر نحوه­ی گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی،و­از نظر هدف، کاربردی می باشد.جامعه ی آماری، مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر شهرستان بیرجند هستند. برای انتخاب نمونه از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد و تعداد ۲۷۷ پرسشنامه استاندارد توزیع شد. هدف اصلی پژوهش، بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (۷p) بر رضایت مشتریان موسسه مالی و اعتباری …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

رضایت مندی مشتریان آنلاین از خدمات دریافتی سایت دیجی کالا

چکیده:محصولات و خدمات به طور فزاینده ای به طور آنلاین به بازار عرضه می شوند. طراحی وب سایت های موثر که شامل فناوری اطلاعات پیشرفته می باشد برای موفقیت بسیاری از سرمایه گذاری های فروشگاه های آنلاین حیاتی هست. وب سایتهایی که به طور موثر طراحی شده اند خرده فروشان را قادر می سازند تا ارتباط بهتری با مشتریانشان برقرار …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری در فضای خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

خدمات حرفه‌ای ارزش ویژه‌برند

چکیده: ارزش ویژه‌برند هرساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد نمانام‌های مختلف بین‌المللی اندازه‌گیری می‌شود اما در این میان این ارزش‌گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت‌های برخوردار است، زیرا درنهایت موفقیت و ماندگاری آن‌ها درگرو مشتریان آنان است. به همین دلیل ارزش ویژه‌برند از ارزش دارایی‌های فیزیکی به‌مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن …

ادامه مطلب...

دانلود مقاله انگلیسی نقش تعدیل کننده رابطه پیوند نسبی در بین شیوه های زنجیره تامین سبز و عملکرد

Green supply chain practices

Abstract:Previous research has paid attention to the effect of green supply chain practices on green innovation performance. However, little has been done to examine the substantive role of relational bonding in green supply chain management context. This study attempts to identify relational bonding as a potential moderator and examines the relationships between green supply chain practices, relational bonding, and green …

ادامه مطلب...

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

دانلود پایان نامه بررسی رابطه قابلیت بازاریابی،قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار

چکیده:پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی،قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار ، با هدف ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می باشد . تکنیک جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه ساخت یافته است. جامعه آماری شامل ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر …

ادامه مطلب...

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری:نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش

چکیده:بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط  فروشنده در رابطه بین شهرت  نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری  است. یک پرسش نامه ایجاد گردید و داده ها از ۲۲۹ مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات ۵ بانک در کانادا کار می کردند …

ادامه مطلب...